Män av alla sorter!

09.02.23 / 24 - 02.34

Här följer en lista på lite olika typer av män som jag klurat på. Jag kommer föklara min innebörd och berätta om ett härligt tillfälle jag antingen HAR vart med om eller VILL vara med om.. Bara på kul liksom.


Sadomasochisten -
Dominans, en lek som kräver att båda parter är helt med på vad som händer. Enligt mig finns det många typer av detta. Mildare och tuffare. Jag är nog mer för den mildare typen. Kanske någon ögonbindel, lite bindning och någon mjuk med "klatchig" piska går hem :)
Det närmaste jag vart detta är med V. Han kommer nog nämnas mycket här. Han tar oftast mina armar över mitt huvud och håller ner dem med sin kroppsvikt samtidigt som han knullar mig hårt och nafsar på min hals, mina bröst, mina kinder och läppar. Ibland bits han så det svider till, men detta är jag helt med på. Bakifrån tar han mitt hår och drar mig till sig medan han knullar mig hårt och smiskar mig på baken. Med honom fungerar det perfekt.

Rollspelsfreaket -
Han som vill se om du vart en stygg flicka. Eller vill bli ompysslad av sjuksköterskan eller kanske få en härlig kvarsittning av sin lärarinna. Detta är INGENTING för mig och jag har inte ens vart nära. Däremot har jag känt mig som en skolflicka en gång när jag hade sex med en alldeles för gammal man. Jag var över 20 och det var ingen sjuk åldersskillnad (för att lätta er vilda fantasi).

Goldenshowersmannen -
Är allt som kommer från "framstjärten" sexigt? Vissa tycker det och jag ska inte förneka att jag tänkt tanken om att känna någons urin rinna över min kropp.
Jag hade en gång en kille; Exet som chockade mig en kväll. Vi hade sexig, het, passionerad men "vanlig" sex med varandra. Vi var påväg hem från krogen och jag höll på att kissa på mig. Jag satte mig i en dunge och kissade medan han stod bredvid för att hålla vakt. Efter att jag kissat kysste han mig och la min hand på hans hårda kuk. Jag tittade på honom förtjust då jag var kåt som bara den. Han viskade i mitt öra att det gjorde honom kåt att se mig kissa. Vi hade sex där på kullen. Utomhus, härligt och fritt. Efter några dagar började vi prata om hans tändning. Han fick följa med på toaletten och se när jag kissade och det triggade honom extremt.  Vi pratade om att ha kiss-sex. Han ville att jag skulle rida honom  och kissa så det rann nerför hans mage. Vi testade.. inte bara en gång utan massor med gånger. Men jag kan tala om att det inte går att kissa med en kuk djupt inne i sig själv. En idé var ju att jag stod gränsle över honom och kissade, men det var inget jag ville leka. Det skulle bli för dominant för min smak.
Sen en gång i duschen bad jag honom att kissa på mig. Han skrattade och blev generad när jag frågade. Jag visade honom att jag var allvarlig och då kissade han på min mage och nerför benet rann det tillsammans med vattnet från duschen. Det var det närmaste en "Golden Shower" jag kommit.

Fotfetischisten -
Har jag inte träffat ännu.. Men det vore coolt att testa. Är nyfiken på detta med fötter. Har i alla fall fått höra att mina små små fötter är väldigt söta :D

Oskulden -
Han som inte måste vara oskuld egentligen, men som beter sig som om det alltid är första gången. Försiktig, blyg och kommer oftast alldeles för fort. Det är ok att komma fort, men då ska man veta hur man fortsätter tillfredsställa kvinnan med mun eller fingrar tex. Det kan oftast inte oskulden..
Vi har fler som passar in här. Men måste jag välja en som det faktiskt också blev sex med tar jag G. Det var inget dåligt ligg men kanske inget vidare bra heller. Det som gjorde detta så "rookie" var att vi båda var för blyga för att be om något. Vi fumlade och om något blev fel (som att tex fastna i varandras kroppdelar eller krocka med huvuden/tänder) skämdes vi båda och fnissade osäkert. Jag kände mig inte alls sexig med honom eftersom det kändes som om han trodde att jag var en porslinsdocka som kunde gå sönder. Ta för Er karlar!!

Womanizern -
Killen som ligger med alla, alltid och överallt. Killen som inte skäms för att ha tre potensiella ligg-brudar på samma jobb. Han som gärna drar hem en drös tjejer på efterfest. Han som ligger med en tjej en kväll och nästa står och hånglar med en annan mitt framför ögonen på henne. Den här karln har förmodligen en alldeles fängslande charm. Han kan troligen få de flest bara med sitt extrema självförtroende. Och går sällan hem tomhänt.
Jag har mött honom - ROCKKILLEN! Detta är en klockren Womanizer. Han hade uppladdat med Dildos, Butplugs och snuskerier. Jag följde med honom hem, vi hade heeet sex, vi hade en dildo, han ville ha en butplug i rumpan och allt var galet. Han slickade hela tiden! Mitt emellan några omgångar frågar han om jag är sugen på trekant. Han säger att hans kompis kan komma. När jag säger nej säger han att vi kanske kan bjuda in en tjej. Efter all sex berättar han över en cigg om alla sina erövringar på färjor och i stan. Hur många på samma krog som han knullat. Om unga tjejer, gamla morsor, snygga brudar, äckliga drägg.. ja alla. Han är en knullmaskin. Men han är inte nymfoman. Han är ensam. Han behöver kärlek. Han leker med tjejer för att tjejer lekt med honom. Detta är hans revansch mot det kvinnliga släktet! Hoppas han blir lycklig snart!

Nymfomanen -
Killen som vill ha sex, sex och lite sex på det. Han kan ligga precis överallt och hursomhelst. Alla ställningar är tillåtna och han vill sova med kuken i en tjej. Han kan i princip tänka sig att bli avsugen medans han skiter.
Min nymfoman är Svinet. Han ville ligga precis hela tiden. Ett problem med detta var att han bodde 7 mil ifrån mig och gjorde lumpen ca 20 mil därifrån. Med vetskapen om detta begär i bakhuvudet var det inte lätt att vara 27 mil ifrån honom 5 dagar i veckan.. Vi knullade i hans bastu, utomhus när vi gick på promenad, i sängen, vi knullade i bilen om vi skulle någonstans, i hans föräldrars säng, i deras trapp, på deras köksbord, i deras trädgård, hos hans kompisar och på krogen. Det var knull hela tiden. Eller massvis med oralsex. Det slutade med att han var otrogen med motiveringen: "Jag hade inte träffat dig på över en vecka och jag måste ju ha sex, det vet du ju".

Oneminute-Killen -
Killen som inte kan hålla på sig. Han som knappt kan se på en tjej utan att komma i brallan. Han som bör prova potensmedel i vissa fall. Han som bör lära sig att tillfredsställa en kvinna utan kuk.
Ett typiskt exempel på detta är Smålänningen. Vi hann inte ens till penetrering. Det blev otroligt pinsamt och efter det var det inte ens tanke på att tillfredsställa mig. Han skämdes alldeles för mycket för att det skulle vara möjligt.

Evighetsmaskinen -
Detta är han som kan hålla på i en hel evighet och gnessa. Tillochmed så länge så man själv tycker att det är jobbigt och bara vill få det överstökat. Evighetsmaskinen är även av den sorten som kan komma och ändå fortsätta utan avbrott. Vilket som också kan uppfattas extremt påfrestande i vissa fall.
Detta har jag erfarit i form av ett ex som jag kallar Förortskillen. Han kunde knulla i all evighet. Han kunde komma tre gånger i samma samlag utan paus. Heeelt otroligt när jag tänker på det såhär i efterhand. Mindre otroligt när jag hade skavsår mellan benen hela tiden. Men det var härliga tiden ;)

Knullmästaren -
Han som knullar och BARA knullar. Här är det inget sex, inget ligg och inget älskande, här ska det bara knullas. Svårt att referera honom till någon av mina erövringar. Jag har ju haft mycket one niights och dem är det svårt att veta med. Men A är en av dessa. Han knullar och har sällan mysig sex. Vi har inte älskat en enda gång. Det är rörigt, fumligt och jobbigt. Iallafall efter ett tag. Till en början fungerar det. Men omväxling förnöjer :)

Älskaren (i två bemärkelser) -
1. Han som ömt smeker dig, ser dig djupt i ögonen och låter dig få veta att du är speciell. Han kysser mjukt, djupt och intensivt. Han frågar ömt vad du tycker om och lägger ner energi på att ni ska ha skönt tillsammans. Sexet kan vara svettigt och villt. Men bakom ligger alltid en vacker känsla.
Min älskare i bemärkelse 1 är Prinsen. Vi hade fantastisk sex. Det var laddat och vi hade grym sex dränkta i vårt eget svett. I missionären medan vi såg varandra djupt i ögonen. Vi kysstes passionerat och lät händerna utforska varandras kroppar hela natten. Ett av mina mest uppskattade sexminnen. Jag kommer aldrig glömma den här natten!
2. Han som spelar dubbelspel. Han som har sitt på det torra men saknar spänningen med att vara med olika kvinnor. Han som planerar otrohet grundligt och vet de fulaste knepen med att komma undan.
Jag har några älskare på min lista. Men Sundsvall är väl ett gott exempel. Han har aldrig vart ute så mycket som han vart sen han träffade mig. Mest bara för att få sin beskärda del av otrohetens spänning. Han kommer, han sover aldrig över, han ger en komplimanger och han hör alltid av sig på helger. Jag har förbud att höra av mig på kvällar, helger och via msn. Men det gör mig inget, för han ger mig inget längre. Bara lite tillfredsställelse när jag inte "hookar" nån annan.

Lekpojken -
Han som busar, skrattar och leker. Han som kan vara en rolig vän samtidigt som någon du sexar med. Han som man vill träffa om man är på dåligt humör.
Min Lekpojke är Emil, Vi hade hysteriskt kul. Roligare än de flesta med tanke på att vi känt varandra i princip hela livet och hade ett förflutet som 10-åringar som vi kunde skratta mycket åt. Hos honom kunde jag stanna dagen efter och bara prata och skratta. Vi kunde äta tillsammans, ligga med varandra och sova ihopslingrade. Jag kunde låna hans kläder. Jag kunde göra nr 2 utan att tycka det var jobbigt. Jag kunde kissa med öppen dörr. Måste säga att jag saknar Emil.

KK:t -
Kompisen man ringer när man är sugen. "Förhållandet" där respekt är a och o. Även ärlighet spelar stor roll. Man ska kunna vara med varandra på bådas villkor och ha en öppen diskussion om det finns andra inblandade. Eller om det skulle uppstå känslor.
Här säger jag emot mig själv lite. Men ovanstående är så som jag hoppades att det var. Jag önskar att jag inte förlorade Olle om jag berättade hur det faktiskt ligger till. Men det finns inget läge för det. Men Olle är iallafall en av mina kk's.
Vi har ett förhållande som är aningen ärligt (mer än  de flesta jag haft). Vi njuter av varandra och har skön sex. Jag gillar att vara nära hans nakna kropp, vilket jag anser vara ett stort måste. Här kan man inte störa sig på småsaker. Värst av allt är att det är han jag tänker på när ögonen slås ihop på natten..

Slentrian-Sambon -
Han som bara gör samma sak varje gång. Han som får dig att göra samma sak varje gång. Han som får tankarna att fladdra till någon annans skrev. Han som får dig att fantisera och drömma. Han som tillslut kanske driver dig till att begå ett stort misstag. Eller som helt enkelt gör det själv tillslut.
Här har vi Exet igen.. vilket fiasko det blev. Jag som trodde att vi hade det där speciella. Men vem vill varje gång (som då blir sällan) ha samma sorts sex? Tillslut fick vi lov att ha porrfilm för att krydda upp. Nej, lort-bort med detta tråkiga sex!

Tillfredsställaren -
Han som inte bryr sig speciellt mycket om sig själv. Han mål och ENDA mål är att se, höra och känna DIG komma. Han gör vad han kan för att tillfredsställa dig. Han frågar hur du vill ha det och är angelägen.
NI växer inte på träd mina herrar! Jag har dock träffat min.. Fittslicksmannen! Det absolut underbaraste jag någonsin upplevt! och som kvinna får det bara mig att vilja tillfredsställa. jag tror att Ni män tjänar på att tillfredsställa! INGEN i denna värld har slickat mig så skönt som denna pärla. Börjar fundera på om detta bara var en dröm..

Nu går mina ögon i kors för jag är så trött och måste verkligen gå och lägga mig.. för tre timmar sen.. Typiskt!
Imorgon kommer jag fortsätta berätta om mina män.. Då får ni möta följande:

Svinet
Bi-Killen
Svikaren
Kärleken
Mysteriet
Helgligget
Egoisten


Godnatt kära bloggvänner ;) En speciell hälsning till en viss bloggare av manligt kön: Vem är du sexigt, mystiska man?

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: handsome ranger

Hehehe... jo, vem är jag? Det är en fråga som jag själv frågat mig ibland. =)

2009-02-24 @ 12:09:03
URL: http://handsomeranger.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0