10 Sanningar om mig..

08.11.24 - 23.02

En månad till jul. Härligt ska det bli att åka hem till lillstan och hälsa på alla kära vänner och familj :)

En av mina favoritbloggare (Edens Lustgård) har lagt ut 6 sex-sanningar om sig själv, jag tänkte kopiera idén och lägga till 4 extra...

1. Jag onanerar nästan alltid till porrfilm
2. Jag suger sällan killar som inte slickar mig först
3. Jag sväljer hellre sperman än tar den någon annanstans (då det bara blir onödigt kladd)
4. Jag har haft sex med fler än 1 inom loppet av 12 timmar
5. Jag är otroligt sugen på att ha trekant med både 2 killar och en av varje
6. Storleken spelar roll (i de fall att mannen ej vet vart knapparna sitter)
7. Jag har onanerat på ungdomsmottagningen toalett
8. Jag har haft sex med flera TOTALA främlingar som jag träffat på internet
9. Rockkillen gör mig fantastiskt kåt
10. Jag är ett kvinnligt "Svin" (med det innebär att jag har lekt med mäns känslor mer än en gång och kommer säkert göra det igen)

Inte mycket till hemligheter när jag har en anonym blogg, men det är 10 sanningar om mig.

Jag har en otroligt tråkig dag idag. Jag har frågat Olle om han vill komma hit, men han har inga vinterdäck och det är ofantligt halt ute just idag... Efter ett tag skrev han  att han var irriterad för han verkligen ville komma och ha skönt. Jag vill bli knullad och han vill bli sugen så vi kom överrens om att vi kunde kombinera det jäkligt fint, men vädret är ju som sagt emot oss som bara den.

V är det ingen idé att höra av sig till, trots att jag gärna gjort det om jag visste att han skulle komma. Bara lite sex, några kyssar, lite kramar för att slutligen sova ihop. Would be lovely.
Mycket vill ha mer!

Har smakat ännu en sperma som är besk precis som de jag nämnde i tidigare inlägg, undrar om det beror på produktionen av sperma eller om det är så att A bara helt enkelt smakar bra? Jag har ju hört att vad man äter spelar stor roll... A äter ju väldigt bra mat medan jag kan tänka mig att resterande ej gör det... en gåta det där! kanske ska skriva till någon sexrådgivare och fråga.

"Tjej på 26 jordsnurr med 11 års sug-erfarenhet undrar varför vissa mäns sperma smakar beskt och är tunnflytande, medan andra män smakar ingenting eller mer gott än äckligt".

Det skulle se ut det. Kanske en fråga man skulle ställt för en himla massa år sen.. inte komma nu 11 år senare och undra. Jag tror faktiskt inte att jag tänkt på det i tidigare åler. Ganska konstigt för då kan ju resterande män inte smaka så illa? Eller så har jag bara förträngt det...

25. Emil
Detta är ett av de misstag man gör i livet. Inte själva ligget, inte Emil utan mer tidpunkten. Emil är ett otrohets äventyr...
Vi är barndomsvänner och har varit kära i varandra som barn. Vi har känt varandra sen vi gick på lekis.
En kväll sprang vi åter på varandra i vuxen ålder. Vi skrattade och hade skoj tillsammans och det slutade med att jag följde med honom hem till hans stoora lägenhet. Där hade vi skön och rolig sex i hans säng. Minnerna av den här tiden var att jag hade så kul. Vi var extremt lika fast ändå så olika. Men huvudsaken var att vi had kul och jag kände mig sexigast på planeten. Han var livrädd för min kille och jag skojhotade att jag skulle berätta att det var Emil som knullade hans tjej. Efter detta gjorde vi slut jag och min kille på jämnställda grunder helt överrenskommet.
Nu var det fritt fram och vi låg med varandra några helger på raken. Helt perfkt kk. Inga känslor, kul sex och framförallt skön sex. Det var bara att ringa om man ville ligga och hade den andra någon att ligga med var det inget konstigt.
Sen tog det bara slut, tror det var när jag blev kär i en annan kille... men jag minns ärligt talat inte varför. Kanske var det han som blev kär i någon.

En vacker profilbild på en slakis ;)


Nu ska jag duscha, onanera och sen sova lite.

-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0