Virus, sextorka och nyheter..

09.02.09 / 09.02.10 - 01.08

Jävla skit, piss och fan! Så har jag mått de senaste dagarna. Jag har haft ett otrevligt virus på min dator.. Därför jag inte uppdaterat ett enda skit på några dagar. Jag vet.. jag är en riktigt bitterfitta.
Men nuuuuu är den ju frisk, så nu kan jag blogga hur mycet jag vill.

Stod i lugn och ro på jobbet häromdagen. Gjorde det jag gör bäst. Helt plötsligt från ingenstans står Sundsvall mitt framför ögonen på mig. Jag hoppade till, började svettas och stammade hysteriskt. Jag var röd som en tomat och kände mig fulare än någonsin. Det borde vara olagligt för ens ligg att desöka ens jobb. Jag gjorde så gott jag kunde för att ta hand om honom trots situationen. Det gick bra, men jag är inte säker på att jag hade berättat vad jag jobbade med och om han räknat med att se mig, eller om han var lika chockad som jag..

Pratade med A idag över msn. Det var som vanligt. Han frågade om jag legat. Jag pallar inte undvika ämnet som jag alltid gör och sa att jag hade haft sex nyligen. Med en kille som jag inte dejtar. Och att han sagt det han sa.. Olle alltså. Hans tolkning var att han är intresserad.. min tolkning är att jag är ignorerad! Skrev till Olle idag och fick inte svar som vanligt..
Men A har tydligen träffat en ny tjej. Inget som egentligen stör mig känslomässigt. Det är bara så svårt att veta att man inte längre är allt för någon. Inte längre är den han tänker på och vill vara nära. Men jag vet att jag måste låta honom släppa taget och gå vidare. Jag hoppas verkligen att han blir lycklig. Jag hade aldrig den mängden kärlek att ge honom. Jag har svårt för att bli kär. Och det han är klart värd mer än så.

Men det finns någon, som mitt hjärta vill möta. Någon som min hjäna vill tänka på. Någon jag drömmer om och vill lära känna. Men trots detta känns Olle så långt borta.. Hade önskat mig honom lite närmare. Önska kan man ju alltid :)
Men det är nog bara att gå vidare och glömma det som plågar en.
Önskar att det kom någon och bankade skiten ur mig verbalt och sa att jag får skärpa till mig lite. Någon som istället kan komma in i mitt liv med ett hjärta av guld som är beredd att ge lika mycket som mig. Någon som får mig att glömma och älska igen. För jag är inte längre rädd!

51. V
Jag var så full när jag träffade V "på riktigt". Vi hamnade i samma taxi, vi hamnade i samma säng och uppenbarligen hamnade han i mig. Jag minns det inte dock, men jag vet att jag ville. Jag vet att jag tidigare på kvällen kände att jag ville så det killade i hela underlivet. Han var het, lång och sexigare än jag någonsin sett honom. På morgonen dagen efter var jag kåt som ett djur och började smeka honom överallt. Det var då han frågade mig om jag aldrig fick nog, eftersom vi ju legat 2 ggr innan. OJ, om han visste att jag inte mindes kanske han skulle förstå varför jag plötsligt var kåtare än någonsin.
Vi har legat fler gånger. Om ni hängt med från början så vet Ni ju ;)
Jag vet att jag inte borde, men jag skulle garanterat göra det igen. Kan inte motstå hans sköna kuk, hans härliga bringa, hans mjuka kyssar och hans fantastiska tunga. Jag har gjort saker med honom som jag aldrig trodde jag skulle göra. Jag har aldrig sett en karl njuta så otroligt fysiskt och hett. Jag är tagen av denna figur och jag tror att jag kommer få uppleva det snart igen..

Massa godnatt kramar til Er alla därute.
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0