Hur kunde jag glömma "Prinsen"?

08.10.17 - 22.04


Nu tror jag att tiden stannade. Börjar inbilla mig att alla mina "ess" känner varandra och går ihop mot mig som någon grupp demonstration mot mig. Helt dött på karlfronten och till råga på allt är A kall som is... detta kommer absolut som en chock då han betett sig som kärlekskrank på slutet! Han svarar sporadiskt på min sms och har ursäkter för att inte träffas. Har jag inbillat mig allt? Är han inte så kär i mig som jag trodde? Kanske det steg mig åt huvudet ett tag. Men hursomhelst så vet jag att han i sinom tid hör av sig om jag bara slutar vara så jäkla kåt och vill ligga hela tiden.


Igår smsade jag med Sundsvall... han är bara så otroligt söt och jag ber till gudarna att han tar tag i saken och inser att hans sambo och han inte är bra för varandra. För det tycker jag faktiskt inte att de är eftersom han är otrogen. Han skrev att han vill träffas igen och att det var ett grymt ligg i lördags. Det känns ju bra i alla fall och det får man väl leva på ett tag :)


R är heeelt borta. Jag har ingen aning om vad om hände där, jag har liksom inte heller fått någon förklaring. Tycker det är synd på grund av det perfekt sexet som vi delar. En teori är att han tröttnade lite på våra inställda sexdejter. Med detta menar jag att vi skulle träffats någon morgon och jag är sjuukt morgontrött så jag ställde in. Sen en annan gång var det så att jag blev sjuk och inte orkade träffa någon. Han ville dock komma hit och runka för mig, men jag kände inte att det var aktuellt heller. Att hans sambo kommit på vår "relation" vekar också lite sådär, för då skulle han ju ha hört av sig och sagt att vi aldrig mer kan höras/träffas.


Man får väl bita i det sura äpple och se singellivets baksida ibland också. Man kan ju inte räkna med sex dagligen i min sits. Speciellt inte när män har så svårt för att kommunicera med oss kvinnor. Anledningen att jag sätter män före kvinnor är att det oftast är dem som inte kan hålla isär kärlek och sex. Med det menar jag att karlar ofta är rädda för att vi kvinnor ska bli förälskade och inte förstår att de bara vill ligga lite. Jag vill också bara ligga lite, med allt vad det innebär såsom kramar och mys.


Och Olle... lilla rara Olle, vart är du? Dig trodde jag att jag kunde lita på när det endast gäller sex!! Du är så otroligt hal, man vet aldrig vart man har dig. Och jag kommer nog aldrig få veta det heller antar jag.


Mycket rör sig i skallen på mig nu. Har precis fyllt 26 och det känns som jag kommer sitta här ensam när jag är 30 med. Inte för att jag inte kommer träffa någon utan för att jag trivs till 90% med att vara singel. Problemet med singellivet är bara ensamheten, jag klarar inte av att vara ensam för mycket. När ska jag ha barn? Jag vill ju ha det och jag vill det innan 30 men det känns inte som jag kommer hinna med riktigt. Jag har inga som helst planer för att vara en singelmamma.


12. (Prinsen... Hade jag nästan glömt bort..)

Det här var tider det. Jag gick på gymnasiet och levde ljuva livet. En tjej jag hade i min klass kommer från Idre. Idre har en stor plats i mitt hjärta så att åka med henne och hälsa på hennes familj på helgerna gjorde livet underbart! Bara lukten av fjäll och snö gör att det pirrar i hela kroppen.

Hennes syster skulle gifta sig och jag och några andra tjejer blev frågade om vi ville servera på tillställningen och jag sa givetvis JA.

De hade hyrt en lokal i byn och stämningen var underbar. Alla hjälptes åt på kvällen innan och de har en sådan där underbar grannsämja att alla i byn verkligen hjälpte till med något.

Bröllopet var vackert och alla var glada. Det var ett typiskt lantbröllop med hemmagjord dryck och alla var där. Inklusive Idres absolut hetaste karl och jag kallar honom Prinsen med allt vad det innefattar. Vi serverade och tjuvdrack av bjudspriten. Vi var fulla och glada och så fort middagen var över blev det fest så det hette duga. Brudgummen var fullast av alla och jag tror alla som var där hade grymt kul.

Det vankades efterfest hos brudparet (trots att de ej var hemma) och dit skulle även Prinsen. Jag och min kompis vinglade dit med en flaska i högsta hugg. Vi var än en gång unga, glada och snygga!

Jag kommer inte riktigt ihåg hur just jag och Prinsen hamnade tillsammans, men jag vet att vi skulle ta sällskap hem och på den vägen var det. Jag antar att jag blev inbjuden för där var jag i hans rum med honom ensamma. Han var så het, jag trodde inte det var sant och han ville ha mig. Vi hade helt underbar sex. Det var så hett att vi svettades båda två och jag minns väl hur han låg över mig i missionären och svettdropparna bokstavligen droppade ner över mig.

Det var ett av de sexigaste sex jag haft! Efteråt skulle jag hem och han följde mig ner till vägen. Vi kysstes och kysstes innan jag skuttade hem till min kompis med strumpbyxorna i handen.

Det var en kväll att minnas. Vi skulle sova i husvagn hemma hos henne och hennes kille var även där. Den här kvällen blev hon av med sin oskuld :)

Jaa, those were the days!


Nu är jag vuxen och vet att sex blir så hett som man gör det ;)


-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: Bea

ha en bra helg, några speciella planer?

2008-10-18 @ 06:09:43
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0