Ensam kan vara Stark :D

09.01.08 / 09 - 00.33

Jag har förändrats som människa och som kvinna! Jag tar min plats och jag låter ingen leka med mina känslor. Leka med mig är ok, men inte med det hjärtat känner. INGEN kvinna eller man för den delen ska styras av andras viljor eller tankar. Jag ska aldrig mer låta en karl bestämma någonting åt mig!
Nu kanske jag låter som en tvättäkta feminist som tillochmed ramlat över gränsen lite. Men faktum är att jag har blivit hönsad, jag har blivit nekad, jag har blivit kontrollerad och är sjukt trött på det! Jag märker att det senaste uppbrottet med det manliga könet gjort mig starkare! Ingen kan sätta sig på mig längre, jag tycker inte längre att jag inte förtjänar någon och jag blir inte förälskad i komplimanger längre!
JAG ÄR STARK IGEN OCH DET KÄNNS FUCKING B E A -utiful :)

Blev glad idag igen! Pratade med en kompis från hemstaden som hade fikat med en annan kompis som i sin tur träffat Cykelkillens bästa kompis (skvaller går i många led). Iallafall hade Cykelkillens kompis sagt till den här tjejen att Cykelkillen var "kär" i mig och hade vart det i flera år sen vi sågs. Väldigt roligt att veta att en kille gillar en sådär mycket. Men det som var mest konstigt i denhär historien var att Cykelkillen hörde av sig idag och frågade om jag skulle hem i helgen. Det ska jag ju, men har inte bokat upp någon tid som jag kan träffa honom på.. detta pga att han egentligen skulle flyttat till Holland idag, men det blev uppskjutet en vecka till. Det var egentligen ganska ypperligt då jag föreslog att han skulle komma hit på onsdag och hälsa på innan han drar. Det sa han att han skulle göra :) Får se hur detta utvecklar sig...

Msnade med Olle idag, kort men pirrigt som vanligt! Jag frågade om han skulle komma förbi en sväng, men han hade ingen bil ikväll så det blev inte så.. en annan dag får vi hoppas! Om det nu är hälsosamt som sagt!

41. John
Min bästa vän dejtade en kille en gång. En kille som var mycket äldre än henne... närmare 13 år faktiskt. Han hade en jämngammal kompis som de "tuttade ihop" mig med. Det var John. Eftersom jag är ett år yngre än min vän blev det en åldersskillnad på 14 år (om man behärskar matte kanske man redan kunde klurat ut det). Det är det äldsta jag kommit i karlväg vad jag vet.
Vi var hos John på förfest innan vi skulle ut och träffade senare upp dem på krogen vilket slutade med att jag följde med honom hem senare. Vi hånglade loss innanför dörren utan att ens hinna prata. Hånglet ledde till sängen där kläderna rök. Det märktes att han nyss separerat från sin sambo, att han var med en mycket yngre tjej och inte hade någon som helst känsla för hur ett one-night-stand går till.
Bara tanken på en porrfilm med en äldre karl avtände mig. Han var hård genom hela hånglet, oralsexet han utförde på mig och ända tills den skulle in.. där slaknade den och han frågade om vi skulle se på porrfilm. Jag svarade helst inte men han insisterade så starkt på det att jag tillslut gick med på det. Det som störde mest var nog att det redan var en film placerad i spelaren och det bara var att trycka play.
Jag genomled sexet med avsmak. Inte så att jag inte ville, men att se en äldre man dreggla över porrfilmen samtidigt som han knullade mig var inte det hetaste jag vart med om direkt.
Efteråt gick jag på toaletten och när jag var klar öppnade jag dörren och frågade om han hade en tandborste och till min förvåning traskade han in spritt språngande naken och grabbade efter en ny tandborste till mig medan han babblade konstant. Efter det ställde han sig och kissade framför ögonen på mig!!! Jag gick ut från toaletten och fortsatte min tandborstning utanför tills han var klar. Ok att kissa framför varandra om man känner varandra och har frågat innan om det är ok. Efter tyckte jag bara synd om honom och funderade på om han någonsin kommer träffa en tjej som accepterar det. För jag kan säga att jag accepterar mycket och har sett killar kissa innan utan att det stört, men med lite finess tack!!


Nu är det dags att somna om det ska bli någon resa hem imorgon :)

Kul förresten med en kommentar från det manliga släktet :D Och som vanligt vill jag säga "Hej, Tack och Kram" till alla Er som läser min blogg trots dålig uppdatering ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0