Männen i mitt liv

09.02.18 - 21.47

Har slarvat med inläggen jag veeet. Vad skrev jag egentligen sist? Just det! Berättade om helgen och lite om Olle såklart.

Olle... ja han har ju som sagt inte hört av sig. Och nu går det undan. Kärlekstankarna har lämnat mig snabbare än innan. Kan bara betyda två saker. Antingen är "Smojo och Olle sagan" över ELLER så står det inte på förrän vi ses igen och alla känslor rörs upp till ytan igen. Han är en baddare på att återkomma. Har kommit på att det han sa: "Jag har lite saker att reda ut med en tjej först" kan betyda både positivt och negativt.. Det kan ju vara så att hon är velig och han intresserad av henne och vill veta om de är tillsammans eller om det bara är dejting på kk nivå, eller så kan det betyda att det är ett avslut som ska lösas.. Jag blir galen av att tänka så därför har jag bestämt att det är det förstnämnda och med det har intresset svalnat..

Det är mycket nu. Satt uppe alldeles för sent och hade ett alldeles för trevligt samtal med en av mina kära bloggläsare. Detta fixade du galant! Inget att pika dig för den här gången och jag är mer nyfiken nu än innan Herr ;)
Vi pratade om allt möjligt som trekanter åt alla konstiga håll, swingertillfällen, dildosar i baken och oralsex i massor.
Men härligast av allt var att vi bytte nummer.. Är en aktivt beroende smsperson så det är svårt att hålla sig från att skriva något snuskigt man fantiserar om, men det får man hålla lite på sålänge man inte riktigt känner varandra kanske. Inte för att det gör något alls om du skriver ;) Snarare tvärtom..



Bilderna har ingenting med någon i inlägget att göra, gillade dem bara.

 






Pratade med min trogna bloggvän Tisdag också. Alltid trevligt att möta nya människor för att utbyta trevliga samtalsämnen. Du trollbinder mig till din blogg!

Verkar som att det helt enkelt kokar över på bloggkillar för mig. Har fått upp ögonen ännu mer för en härlig blogg som jag läst ett tag. Handsome.. Du är intressant! Mina fötter trånar ;)

Annars är det sjukt lugnt nu.. mycket onani, mycket sexsnack (som iof är GRYMT bara det), lite ta-hand-om-sig-själv läge och en jäkla massa trånande efter Mr Right.. eller iallafall efter ett hyggligt ligg som ger mig lika mycket som jag ger!
Varför nöjer man sig ibland med bara sex? Jag kan ibland känna att jag förtjänar bättre. Jag gör alltid mitt yttersta för att den jag ligger med ska få det skönt och komma. Vart tog mitt behov vägen?? Det har inte blivit någon extrem utdelning på orgasmer vill jag lova!
Jag skulle vilja ha sex just precis NU med en karl som slickar som fittslicksmannen, någon som kan knulla mig skönt som V och någon som kan kyssas som Olle. Du skulle jag vara i himmelriket tror jag. Men det krävs ändå känslan som Fittslicksmannen har. Den oegoistiska känslan av att låta kvinnan få full njutning innan han ens funderar på sin egen (för det gör jag ändå så gärna så).
Jag skulle kunna träffa någon och enbart suga av en hård härlig kuk och ta den varma satsen i munnen och svälja den medan jag "eftersuger" försiktigt! ÄRLIGT talat killar, vem av Er skulle åka till en tjej, enbart för att slicka hennes våta fitta tills hon stönar i orgasm (eller till-och-med orgasmer)??
Tar jättegärna emot kommentarer på den frågan. För visst är det så? Att v borde få njuta lika mycket? Jag vet att många av oss kvinnor kanske är dåliga på att meddela vad det är vi vill ha, men jag lovar att om ni visar mer intresse för vår orgasm så kommer resultat komma ;) Och vill även påpeka här att jag INTE drar alla karlar över en kant.. jag vet att ni gentlemän finns därute, bara så svårt att hitta er.

Kanske skriver lite mer sen.. känner att klockan är på tok för tidigt för att drömma sig bort i bloggvärlden..
So long my friends and lovers!

KalsongLinus - De senaste inläggen.. Magnifiiiiiiiiiiiikt ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0