Sex med Partnerbyte..

08.11.28 / 29 - 01.44

Torka igen...
Det var en vecka sen jag hade hejdlöst dåligt sex med Lammköttet. Det var 6 dagar sen jag hade GRYM sex med V och mellan det har det bara vart onani!

Sist skrev jag om Olle (igen) att jag nog sabbat det för några dagar. Men jag sänkte mig ännu lägre genom att skriva till honom på msn att han gjorde mig kåt och att jag ville ligga..
Jag fick respons, men ej den jag hoppats på :( Han skrev att han var SJUKT kåt och gärna hade kommit på ett nattligt äventyr om det inte var så att han druckit öl. Jaja, that's life - tänkte jag, men han kom med en briliant idé (ännu en gång) att vi skulle ha grym morgonsex dagen efter istället! Men om ni hängt med från början här vet ni ju att så blev inte fallet! Han var antagligen för trött och jag var definitivt för trött då jag försov mig... lagom kul!

Jag har köpt en ny klänning, sexig som bara den. Den ska jag ut med i morgon och ragga gärnet :D

Blev så sjukt desperat idag (med tanke på att V är "förbjuden frukt" i helgen) så jag skickade iväg ett sms til Sundsvall som jag inte hört något av på otroligt länge. Jag frågade om hur det var och om han skulle ut i helgen. Svaret blev: "Ja, I Thailand :)"... hmmm kul för honom. Kärlekssemester med sin älskade sambo i Thailand! (Ja ä inte bitter ja ällä).

Idag såg jag filmen "Twilight". Den var helt ok, men ingen skräckis som jag hade förväntat mig. Mer kärleksfilm. Förbjuden kärlek med en sjukt het karl i huvudrollen... det var det som var grymt. Något som gjorde mig lite besviken var att de inte hade sex... va?! vad hände där? Man kan ju inte ta bort det hetaste i ett kärleksdrama!!



28 / 29. Ante / Fred
Det var en sen kväll på stammis stället i småstaden. En gammal klasskompis; Ante som jag en gång vart kär i kom fram till mig och småpratade.
Plötsligt kollar han mig rakt in i ögonen och frågar "Bangar du?" Jag fattade direkt vad detta handlade om och jag tänkte: Äh, bangar inte han så bangar inte jag. Utan att säga ett ord till hade vi med denna fras och intensiva bestämt att det var sex som gällde inatt. Efter ett tag kom en annan gammal klasskompis; Fred fram och småpratade lite. Ante kollade på mig en gång till och frågade samma fråga. Jag sa att jag aldrig bangar. Sen kollade han på Fred och frågade om han bangar. Fred frågade vad det handlade om och jag flikade in: "Men bangar du?". Han svarade såklart nej och började nog sakta förstå vad detta handlade om. Efter att gett varandra heta blickar i någon halvtimme och skoja kom min kompis B fram och frågade vad vi pratade om. Ante vände sig mot henne och sa: "Smojo bangar inte, Fred bangar inte, bangar du?". Hon såg förvirrad ut och kollade på mig. Min blick sa mer än 1000 ord. Hon var på.
Det här började bli liiite jobbigt och vi kände att detta är inget vi kan dra oss ur (även om ingen av oss egentligen ville det).
Vi gick hem till B. Där lämnade vi pojkarna ensamma i vardagsrummet medan vi i PANIK länsade hennes kyl på alkoholhaltiga drycker. Det låter som om hon hade hur mycket som helst, men faktum är att det enda vi hittade var en skvätt sprit och julmust. Men herregud, det fick duga!
Vi gick in till grabbarna och jag satte mig bredvid Ante och B bredvid Fred. Efter ett tag smekte Ante mitt lår, det var här det bar av! Vi planerade att vi inte skulle ha gruppsex, utan vara med varandra i omgångar.
Jag och Ante hånglade loss och vad jag antar gjorde de andra två detsamma.. Eftersom B bodde med en tjejkompis fanns där två sängar. Detta gjorde att jag och Ante gick in i ena sängen och hade sex och de andra i hennes sambos rum.
Ante slickade mig, jag red honom, vi hade sex i missionären och knullade i doggy! Han var ok. Han hade liten kuk, men det var trevligt. Efteråt bestämde sig B för att duscha, hon försökte få med sig Fred, men han la sig bredvid oss med mig i mitten medan B duschade.. Det var här jag hade kunnat stoppa tiden. Men Ante i mig och Fred smekandes bakifrån blev jag bara kåtare och kåtare. Men jag var inte beredd på att ha sex med en tjej och speciellt inte med en tjejkompis!
B kom ut från badrummet och jag tog med mig Fred dit in istället. Vi duschade tillsammans och gjorde oss rena för varandra. Han lyfte upp mig på tvättmaskinen och trädde på en kondom. Jag tvekade lite inför sexet med Fred, just för att jag TRODDE att Ante skulle vara mycket bättre, men där hade jag fel.
Fred var lagom stor, hade skön takt och tog mig som man vill bli tagen på en tvättmaskin!
Det var skönt, behagligt och upphetsande. I efterhand insåg jag att jag hade haft fördommar, och i och med denna händelse försvann dem!
Det enda som störde mig vad det gällde Fred var att han praktiskt taget BAD om att få bli avsugen... detta gjorde det otroligt avtändande för mig... tror ni han fick en avsugning? NEJ!

En bonusbild från filmen ;)



Nu ska jag sova gott folk! Imorgon är det party party!
Puss o Smek ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0