Fortsättning och Bilder ;)

09.02.24 / 25 - 01.22

Svinet
-
Är den killen som gör allt bara för att luras. Detta lurande gör att han mår bättre själv. Ibland kan det förekomma lögner utan att personen ens behöver ljuga. Bortförklaringar, ursäkter och "high fives" med polarna får man vänja sig med om man dejtar Svinet.
Jag har träffat många, men nu efter några extra knull i bagaget vill jag påstå att R är mitt svin. Vi träffades på nätet. Han ville ha ett förhållande på sidan av sin flickvän och dotter (redan här börjar han ju grymta). Väldigt angelägen till en början och flirtade villt.
'Vi träffades tillslut hos honom medan hans tjej jobbade och dotter var i skolan (här bör tilläggas att kvinnan ej är barnets mor). Efter det hördes vi mindre. Det gick veckor och plötsligt ett gulligt sms. Någonting hos mig (som många kvinnor) har en radar till svinen och dras till dem. Det är som de säger.. det förbjudna och farliga lockar alltför väl. I vilket fall kunde jag ju aldrig släppa R i mina tankar och efter att bestämt träff typ 3 gånger utan att han dykt upp var jag rätt trött.
Han kontaktade mig igen för någon månad sen. Sa att han ville träffas. Jag sa: "Ok, kom hit om du vill. Men om du inte dyker upp utan att höra av dig är det kört!". Han dök upp.. men efter det har det vart tyst, förutom ett sms om att han inte kunde träffas mer, tätt följt av ett där han skrev hur fantastisk jag var och sexig. SVIN helt enkelt!

Bi-Killen -
Killen som tenderar en aning feminin. Kanske tillochmer medger att han är bisexuell.
Jag har en Bi-Kille i mitt förflkutna, en alldeles underbar sådan. Det är Sötnosen min alldeles egna kk en period i livet. Det som stör mig mest med detta är att jag har ett svagt minne av att han sagt att han är bisexuell. Men kan inte bestämma om det nu är så. I vilket fall som helst skulle det vara hur sexigt som helst om han nu är det. Han är väldigt noggrann med kondom och han är otroligt feminin.

Svikaren -
Han som lovar, lovar och lovar. Han kan i princip inte hålla någonting han lovar. Han sviker genom att kränka, snacka skit, ljuga och förstora saker. Berättar allt i synvinkeln att han är kungen över världen. För att någon annan kan tryckas ner. Han är även den som lovar guld och gröna ängar och sviker i nästa blinkning.
Jag har träffat Er. Ni har drabbat mig. Men det var med när jag var yngre eller så är det så att jag vänder ryggen till. Har aldrig varit mycket för att ta åt mig på sådant...

Kärleken -
Den underbara kärleken. Den som man gör allt och lite till för. Den man ger sitt hjärta och den som alltid finns en nära.
Är inte säker på att jag mött den kärleken, men jag ska berätta om en av mina hittills älskade pojkvänner. Per min första och största kärlek hittills. Vi gav varandra hela våra hjärtan. Vi var väldigt unga, men kärleken var så stark. Ingen i min omgivning förstog att en så ung kärlek kunde vara så stark. Idag är det 11 år sen vi var sådär brinnande förälskade. Vi älskade, vi bråkade, vi skrattade, vi grät och hjälpte varandra. Vi kunde dela allt! Han hade det lite körigt på hemmaplan och jag hjälpte honom med det. Jag var hans bäste vän i hela världen samtidigt som jag älskade honom av hela mitt hjärta! Än idag går mina tankar till honom. Varje år på hans födelsedag hör jag av mig till honom. Jag kommer aldrig glömma honom.

Mysteriet -
Han som man aldrig får någon fason på. Han som bara är någon som du inte vet vem. Någon som är så svår att komma nära att du blir alldeles galen.
Mitt mysterium är fortfarande Olle. Kommer det nog även förbli. Jag vet aldrig vad han vill. Jag vet aldrig när han vill. Jag känner honom inte men ändå är jag alldeles för intresserad av honom. Intresserad av en person som jag inte vet vem det är. En kille jag borde glömma men aldrig får ur huvudet. Den jag önskar ska se mig. Se personen som jag är.

Helgligget -
Han som du har sex med, men aldrig hörs med i veckorna. Han som ständigt förblir endast ett helgligg. Även om du vill mer så är han hela tiden bara det. Ett härligt helgligg.
Jag funderar fortfarande vad det blev av Micke. Mitt underbara helgligg. Gudarna ska veta att jag försökte lära känna denhär killen. Jag försökte verkligen, men han svarade inte på telefonsamtal. Han var alldeles fantastisk när vi träffades på helgerna. Vi skrattade, hade ypperlig sex, njöt av varandra och han lämnade mig alltid kvar i sin lägenhet om han skulle iväg dagen efter. Vi betedde oss som kära. Vi kysstes med morgonandedräkt dagen efter. Jag njöt som jag njutigt med få. Det var aldrig dåligt.n Vi duschade tillsammans och var aldrig bkyga för varandra. Jag kan nog säga att en liten del av mig älskade den mannen. Våra helger tillsammans var fantastiska och pågick i ca ett års tid. Jag saknar dig!

Egoisten -
Han som inte bryr sig om din njutning. Han som endast ligger för sin egen vinning. Han somm tror att du njuter i fulla drag utan att ens ta reda på om du njuter. Han som aldrig kan få nog..
Grattis A, du tog 1a plats som egoisten i mitt liv. Hur kan du tro att vårt sex var trevligt? Vad tänkte du när du sa att jag inte kan stå emot. Jag längtade hela tiden efter den perfekta orgasm. Tänk på någon annan för att variera!

Detta var männen i mitt liv. Hittills måste jag säga och hoppas på bättre tider ;)






Har funderat ett tag nu. På att lägga ut någon enstaka bild på mig själv. Så ni kan få se lite vem jag är! Jag fick ett alldeles utomordentligt tillfälle då min kompis nyss kommit hem från utlandet med 2 presenter till min vackra samling av underkläder.
Samlingen är inte stor, men jag har en enorm förkärlek till vackra underkläder! Dessa var köpta med "glimten i ögat" och jag gillar dem stenhårt. Kanske man kan ta fram dem vid ett sexigt tillfälle med någon som förstår innebörden av vackra, snygga och udda underkläder. Var nu snälla allihopa! Jag tror inte ni förväntar er att jag skulle se ut som jag gör ;) Men håll till godo!



             

God natt alla Bloggisar.
Puss o Kram

-:Over and Out:-

Länkade mig vidare på olika bloggar och kom till en sida med någon sida där man kunde registrera sin blogg och få fler läsare. Där fick jag en länk som jag skulle lägga på min sida så andra kan få chans att länka vidare... Klicka här så kommer du dit!

Kommentarer
Postat av: Tisdag

Vem skulle inte vilja vara snäll mot en flicka med så söt mage (för att inte tala om den bestämda hållningen ;)



22 kategorier är rätt imponerande. Det är kanske tid att fylla på i några av dem? Tillfredställaren + Kärleken, kanske...

2009-02-25 @ 13:48:51
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com
Postat av: Smojo

Haha tack så hjärtligt! Att ta fina ord har aldrig vart en bra sida hos mig, men jag lär mig väl..



Jo, det är ju så att det faktsikt finns fler i var kategori och då inte bara de två... tyvärr.



Men helt klart dags att få fler på dessa två ;)

2009-02-25 @ 16:21:08
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: P

Haha, fan vad jag skrattade, fast det fastnade någonstans på vägen. Man känner igen typerna och garvar. Sen inser man varför man känner igen dem. Nåja, tack för trevlig läsning.Gillar din blogg. Jag hoppas du träffar någon smaskig kille snart så man får läsa om lite sexy time.

2009-02-26 @ 21:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0