Jakten På Den Försvunna Mensen...

08.12.08 - 23.48

Idag har jag inte heller fått min mens... det är verkligen dags nu! Kommer bli ett himla tjat om den innan den kommer. Den är för engångsskull hjärtligt välkommen!
Har bestämt att om jag inte fått den om en vecka är det dags för ett litet test! MÅTTE det vara negativt!

Pratat med Olle idag igen på msn. Vi är så sjuukt kåta på varandra nu. Hans bil har ju gått paj och han vill komma hit så fort den är tillbaka lämnad från verkstad. Ett förslag var imorgonbitti om den är färdig då :) Men det där med morgonsex är vi inte speciellt bra på jag och Olle så det visar sig hur det blir.

Tjejen med trekanten ringde igår. Hon är så söt när hon försiktigt först skickar sms och frågar om det är ok att hon ringer. Mest för att inte pressa mig och det är bra. Jag känner mig nervös och som att jag vill dra mig ur. Dessutom vill de träffas på lördag vilket kan bli katastrof om jag får mens och ännu mer katastrof om HON får det. Vill inte vara den som är den, men jag vill INTE suga en kuk som vart i tvåan på en annan tjej. Jag vill inte heller slicka en annan tjej första gången om hon har mens... jag vill nog inte ens ta då. Det är väl inte så konstigt när det är "debuten". Vill ju att möjligheten till att vilja göra det igen, sen kanske det är så att jag inte gillar det och aldrig mer kommer göra det, men det är värt ett ärligt och hygieniskt försök.

Känner mig kåt, men endast bara på Olle. Är där igen... Jag tror att det handlar om pirr i kroppen. Jag är sugen på sex med honom och dejt med killen som jag tog upp för två inlägg sen... han på communityt som jag kan kalla Mr P ;)
Fick ett sådär lååångt och härligt mail av honom idag. Jag blir full av lycka och läser med ett leende på läpparna.
Idag skrev han att han igår hade tänkt på mig när han sprang :) han antydde även på en dejt, men jag vet inte hur jag ska tolka det och heller inte vad jag ska svara... behöver hjälp av någon vän!



33. Micke
Här kom slumpen in i mitt hjärta...
Var ute med en vän och hennes pojkvän på lokala utestället. Vi var ju egentligen ute varje helg för att vara exakt. Och jag TROR att detta var första gången jag träffade Micke.
Min vän som kände honom sen innan gick fram och sa hej, han var full och vi presentrades för varandra. Innan jag visste ordet av hade han hånglat upp mig! Enligt min uppfattning skedde detta väldigt snabbt!
Iof slutade kvällen med att han hånglade med min vän och även hennes kille :S
När vi skulle hem bestämde vi att vi skulle gå hem till honom. Där hade vi sex, ganska vanlig och skön sex. Han hade väldigt liten snopp, men kunde sina grejer så det gjorde absolut ingenting.
Vi träffades nästan varje lördag i ett års tid och våra kvällar slutade ofta med mycket skön sex, mycket oralt, mycket musik (vi båda diggar ju Guns N Roses). Micke är en hårdrockskille och har allt som jag tidigare inte tittat på.
Han har långt hår, hårdrock t-shirts och jeans. Han är rätt kort och inte smal, inte vältränad men absolut INTE tjock. Bara heeelt normal. Efter ett tag blev det jobbigt, Vi hade det så otroligt mysigt tillsammans, vi kysstes mycket, hade mycket morgonsex och trivdes ihop. Vi duschade tillsammans och gick tom på toa tillsammans. Men aldrig, aldrig hördes vi nyktra utom en gång då jag var full och han nykter.
Han är en av de i mitt liv som för ett litet tag lånade mitt hjärta. Jag hade känslor för honom och var alltid redo att följa med honom hem efter krogen.. eller följa honom på vägen genom hela livet..
Detta tog slut snabbt när jag flyttade till Stockholm.. Ledsamt! Jag gillade verkligen Dig Micke!


Nu ska jag (som vanligt) duscha och sova lite.

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0