Bootiecall.

09.11.18 - 22.45

Nu sitter jag här igen. Inne på min kära blogg. Bloggen som jag startade den 23e september 2008. Det har gått över ett år nu. Attans vad tiden runnit iväg. Men det har vart kul och jag hoppas verkligen att jag hittar glöden för min första och heta blogg. Jag uppdaterar friskt på Psykopaten och Undulaten - bloggen. Den känns lite mer "i tiden" för mig just nu.

Meeeen mina kära vänner. Smojo har haft sex igen. Med en ny förmåga. Ni som läst minns kanske detta inlägg.. I vilket fall var det en fantastisk dejt och för att göra en historia kort hörde jag av mig ganska regelbundet. Men han hade stora problem på att svara. Efter ett tag tappade jag tålamodet och frågade vad som stod på egentligen. Han svarade då att han var en strulpelle och inte var redo för ngt nytt. Så jag lämnade honom ifred.

Nu ett tag efter beslutade jag mig för att droppa ett "bootiecall-sms" och fick napp! Jag sov hos honom i lördags och nu är karusellen i snurrning ännu en gång. Han hörde av sig via msn på söndagen (då jag var på jobbet) och tackade för en trevlig natt och skrev några väl valda komplimanger. När jag kom hem kände jag inte att det var något jag skulle svara på direkt, så jag lät bli. Men efter att ha pratat med min vän såg jag saken med andra ögon och tog tag i det på måndagen. Skrev att jag hade det härligt. Inget flörtande, bara det rätt och slätt.
Senare på kvällen får jag ett meddelande om min glömda hårsnodd.. Jag bad honom kasta den, den var trots allt inte speciellt viktig för mig.
Jag hoppas alltid alldeles för mycket och gör det även i dethär fallet. Funderar på att lägga ner känslorna för honom (om det nu är möjligt) och förhålla mig till att han kan bli ett "bootiecall".. enbart.

Om två dagar bär det av till varmare breddgrader. Om jag kommer blogga är inte klart. 3 veckor blir det och jag kommer nog vara endel på andra bloggen under den tiden. Har ett spännande mission där för alla Er fotnissar därute i vårt avlånga land.

Höll på att glömma berätta att Olle fortfarande finns med i bilden :) Han ville ligga ikväll, men jag hade ingen möjlighet att hinna med det. Jag gillar att vara en nej-sägare ibland!

Nu natt. Puss o Kram
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0