J a g V i l l L i g g a ! !

09.03.31 / 09.04.01 - 00.17

Inget sex och en helt värdelös dejt. Fan va trist! Jag hade verkligen sett fram emot den.. men den blev inge bra helt enkelt. Han var spinkig, men fin. Blev inget "klick" dock och dejten avslutades tidigt.. Så summan av kardemumman blev ingen sex och ingen lyckad dejt helt enkelt.

Jag har pratat en del med Exets bäste vän (!) lite galet, men det är sexigt som bara den att ha kontakt med någon som suktat efter en i över 4 år. Och dessutom kan det vara lite rätt åt Exet som inte betett sig annat än illa mot mig. Kompisen är lite nojjig dock, men det kan han ha!



Nu sitter jag här. Kåt och sugen. Vill bara ha kuk för tillfället. Helgen och Sötnosen (som förövrigt är det mest sockersöta jag sett) har gett mig mersmak. Jag vill ligga, ligga och ligga. Vill bli slickad av någon som kan sin sak. Jag vill suga någon som har en fin och god kuk. Jag vill ha en stenhård kuk i mig samtidigt som jag får ett finger i baken. Jag är tragisk!

Ska på en annan dejt på torsdag. Men nu överväger jag allvarligt sex med någon i mitt "stall" före att träffa någon bara för att. Men han vill iallafall ta en fika och om det "klickar" på något vis har vi sagt att vi kollar på en filmis och käkar godis. Låter bra! Jag är svag för filmer, sex och godis. Mest sex tror jag, men det andra är också mums. Det handlar om ännu en internet dejt. En polisstudent (som jag berättat om innan). Det ska bli lika spännande som allt annat. Känner lite hopp här :) Jag har en skum känsla dock. Som om han inte berättat hela sanningen. Det känns inte som något farligt, men som om han kanske har en tjej redan... Det ska verkligen undersökas närmare. Lite trött på upptagna killar som måste rycka ut till barn eller sambo mitt i allt roliga! För en gångs skull vill jag vakna med någon som håller om mig och ger mg ett härligt morgonskjut ;)

J a g   v i l l   h a   s e x   n u ! ! !

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Tisdag

En del grodor är bara grodor, sen är inte prinsarna vad de brukade vara heller.



Tappert att fortsätta dejta. Tänk såhär: Det finns någon miljon singelsnubbar i Sverige. Några av dem borde ha det du letar efter!

2009-04-01 @ 11:19:50
URL: http://tisdagssagor.blogspot.com
Postat av: Me

Du är inte ensam om att vara kåt. Jag vill ha våt fitta att slicka. Eller nån som smygkollar när jag onanerar. Mjau!! Grr.

2009-04-01 @ 18:18:35
Postat av: Smojo

Tisdag - Du har så rätt så min vän. Jag har dock blivit lite väl kräsen med åren. Lärt av sina misstag (trots att jag troligen begår dem igen..). Men har blivit så pass mogen att insidan har mest betydelse :)



Me - Mumsigt att inte vara ensam :) Vad jag inte riktigt kan tyda är om du är av kvinnligt eller manligt kön? Nyfikenheten tätnar ;)

2009-04-01 @ 21:31:52
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Anonym

morgonskjut, mmm, det saknar jag!

2009-04-01 @ 23:03:06
URL: http://alladessakvinnor.blogspot.com/
Postat av: Smojo

Det är det jag vill ha mest just nu......................

2009-04-02 @ 01:44:47
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Me

vad vill du att jag ska vara? Mjau!

2009-04-02 @ 16:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0