Dejting Feels Fucking Great.. For Now :D

09.03.24 / 25 - 00.09

Jag har tagit ett steg längre. Jag ska på dejt på måndag. Antingen en tidig, solig dejt kanske med någon promenad. Eller en sen öl på något mysigt hak. Hur och var är inte bestämt. När är bestämt sånär som till dagen. Men det ska bli spännande. Vi har sett varandra på foton. Vi har messat ett tag och det är vinst eller förlust.


Bilden har inget med texten att göra, jag bara älskar den och vill ha med den :)


Och när jag ändå gav mig in i dejtingvärlden hoockade jag upp med en gammal internet flört. Vi pratades vid som kortast på msn igår. Han frågade efter mitt nummer och jag tänkte att man lever antagligen bara en gång, så jag gav honom det. Han messade idag, sen ringde han. Han hade en bra röst. Jag gillar det jag sett och det jag hört. Det blir nog en dejt där med nästa vecka.. Han har redan frågat och jag sa ja.

Nu kommer det av personliga skäl vara bloggtystnad i några dagar tyvärr. Kommer vara bortrest och kommer inte ha tid eller möjlighet att blogga.. Men håll ut goda vänner, Smojo will be back ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0