Nyknullad.

09.06.25 - 15.46



Han
svarade ja på min vänförfrågan. Han är singel. Och vi har mailat massor. Och det slutgiltiga blev att jag gav honom mitt nummer OCH att vi ska ses i sommar :) Gissa om Smojo är glad idag?

Inte nog med det. Jag är även sexuellt mättad. Igår var jag så kåt att jag trodde jag skulle spricka. Jag satt vid msn och tröttpratade med folk när S skrev till mig. Han skriver till mig varje dag så det var inget konstigt med det direkt. Han frågade vad jag skulle göra på kvällen. Jag svarade att jag inte visste. Han frågade när vi skulle ses. Jag skrev att han skulle passa sig eftersom jag var i upplösningstillstånd. Han fattade vinken och det blev så att han skulle komma hit på kvällen. Vi sa att vi kan vara kk, men jag har vissa kk-regler som jag radade upp för honom. Dessa är som följer:

- Man ska kunna ta ett nej.
- OM känslor uppstår måste man vara ärlig med dessa eller bryta omedelbart.
- Ingen svartsjuka.
- Ärlighet i all ära. Så länge man haft oskyddat sex med någon annan måste den andre upplysas om detta.
- Vi är inte på något sätt bundna till bara varandra.

Han höll med och vi kom överrens. Sen tror jag iof att han har mer känslor för mig än jag någonsin kommer få för honom. Men han vet vad som gäller så det är bara att köra på.
Det värsta med S är att han tror att vi kan träffas flera gånger i veckan och hör av sig med mellanrum på ca 3 timmar. Det är inte ok. Jag vill ha mer fritid!

I vilket fall är han grym i sängen så att ha honom som kk är inget problem för mig. Han vet hur han ska göra och framförallt med tungan (vilket är ovanligt i min lilla värld). Jag är en komplicerad kvinna som har svårt för att komma, så det är rätt kämpigt för honom, men han är man nog att hålla ut och se till att jag kommer.
Igår hade vi sex 4 gånger. 4 välbehövda gånger må jag säga. Och tankarna på Olle är som bortblåsta nu när jag knullat med S och mailat med Martin.
 
Nu ska jag sola lite till. So long käre bloggvänner ;)
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: me

hej tjejen

2009-06-27 @ 02:05:25
Postat av: samborombom

Det vilar något speciellt över de man hade sex med och starka känslor för så långt tillbaka. Ibland kan ju fantasierna vandra iväg och vips befinner man sig som ensam i juryn mitt i en tävling mellan några väl utvalda, underbara milstolpar till människor. Tävlingsmomenten varierar självklart med humöret, men det är alltid lika spännande. Och det är alltid lika spännande när någon av dem dyker upp på fejsboken med.

2009-06-27 @ 20:59:47
Postat av: BA

Gillar dina kk regler skarpt, tyvärr så verkar inte andra tjejer uppskatta dessa och bara njuta av varandra sexuellt......



Låter som livet är ganska gött för dig nu hehe som det ska vara det är ju sommar...



kram

BA

2009-06-29 @ 20:43:09
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: BA

Ps, du skrev att du inte har så lätt för att komma och att det krävs en tålmodig och ivrig tunga (ja inte direkt de orden men ändå), vore mycket intressant att höra mer om detta då jag själv alltid varit nyfiken på hur kvinnan funkar där..... hahaha har till och med läst bok om det...



vore spännande att höra hur du upplever det när det blir orgasm och inte osv..... samt hur du njuter när du inte kommer för det har jag hört flera gånger att det är så skönt men jag vet att jag inte kommer osv... är oftast lite annorlunda för mig som kille.



kram

BA

2009-06-29 @ 20:50:24
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

Me - Hej hej



Samborombom - Åh, du har så rätt så. Och du skriver fantastiskt och .. är så glad att du kommenterar igen :D



BA 1 - Mitt liv är ganska fantastiskt nu tack. Ja, men kk-regler är otroligt viktiga och vi ska alla kunna (enbart) njuta av sex i de få kk-förhållanden man har. Sen har ju alla säkert sin "Olle".. Du kanske är en typisk sån man som kvinnorna blir förälskade i :)



BA 2 - Jag ska absolut fundera på att blogga om detta. Det är ett stort ämne så jag måste skaffa mig lite mer kött på benen än min egen uppfattning enbart. Kram tillbaka :)



2009-07-01 @ 01:50:28
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0