Smojo i korthet...

08.09.23 - 00.50

Nu ska jag på ett lite smart, smidigt och intressant vis presentera en singeltjej från en småstad som nu sedan 3,5 år sen levt i Stockholms vimlet.
Jag är (om några dagar faktiskt) 26 år...
På 26 år har jag hunnit med mycket av det jag tänkt blogga om...

Sex!

Jag växte upp i en liten by där alla känner alla och vid 13 kysste jag en kille för första gången.. det var.. inte som jag hade tänkt mig. Det var vått, slaskigt och smakade rött extra (a.k.a "hångeltuggummi").. Men jag var kär! Sådär härligt kär som man bara kan vara när man är 13 år.
Jag o E var tillsammans i ett år efter det. Det närmaste sexet vi kom var när jag var hemma hos honom och vi maratonhånglade i timmar. Låg omslingrade om varandra och jag kände hur han var hård i byxan mot mitt lår.
Vid 13 är man (enligt min mening) inte redo för sexuella förbindelser, så jag är glad att det stannade där.

1. (Martin)
Sommaren mellan 7an och 8an gjorde E slut och jag var så förkrossad över att "mitt livs kärlek" lämnade mig..
Den kvällen slutade med att jag träffade en annan kille, han var lite äldre än mig och körde moppe. Hur ball var inte det??
Vi var ute i skogen hos en skolkompis på fest och vi skulle åka hem med mopederna när Martins moppe plötsligt får motorstopp.. Vi blev lämnade ensamma mitt i skogen och började kyssas hett och eftersom han var äldre än mig var han också mycket mer erfaren än vad jag varit van vid med E.
Efter ett tag kom våra kompisar tillbaka med bränsle som vi slangade över mellan mopparna.
Vi skulle sova hos min kompis då hon var ensam hemma heeela helgen.

Vi skulle sova tillsammans i hennes brors säng och en sak ledde till en annan... Vi la oss i sängen och hånglade sådär galet som man gjorde då och rätt var det var hade han sina händer innanför mina trosor och i mig. Han var försiktig och jag var jätte nervös. Han tryckte sig sakta in i mig och det gjorde så ont att jag tappade andan för en liten stund och bad honom att sluta. Vad jag minns var han inte av den mindre storleken direkt... men med den lilla erfarenhet jag hade av erigerade kukar kan den lika gärna ha vart ganska lagom.

Efter ett tag började han kyssa mig mer intensivt än innan och smeka mig försiktigt och jag kände hur jag slappnade av i hela kroppen när han kom in i mig igen och ett halvtaffligt, ömt och spännande ligg var snabbt över.

Det var historien om hur det gick när oskulden och kille nr 1 äntrade mig 14 år långa liv.


Idag är jag en erfaren ung kvinna med hela världen framför mina fötter. Jag har levt ett liv som singel, ett som trogen flickvän och ett som otrogen flickvän (vilket inte gör mig stolt, men har lärt mig massor om vad livet har att erbjuda).


-:Over and out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0