Kärt "Återseende" ;)

09.04.13 / 14 - 00.25

Något helt fantastiskt vände min bitterhet. Jag kan knappt tro att det är sant. Hade vart ute och snurrat lite med en vän i bilen när jag kom hem och såg att någon skrivit till mig på msn. Det var ingen mindre än självaste Olle. Ni som följt bloggen minns säkert detta inlägg.. Ni andra kan ju kolla länken. Idag hade jag fått det efterlängtade svaret:

"tja, sorry att jag aldrig svarade förut. visste bara inte va jag skulle säga

e d lugnt lr?

ska pysa nu, ville bara höra om du ville ses en sista gång...
nytt nr: 0000000000

messa om du vill"


För mig betyder dethär så otroligt mycket. Olle är den senaste jag haft känslor för och nu är bollen på min planhalva.
Jag har all makt. Jag vet att jag inte borde bli såhär glad, men jag kan inte hjälpa det. Jag är så fantastisk lycklig!
Jag kommer somna som en liten prinsessa. Jag är SÅ GLAD!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara att ta ner bollen på bröstet och göra det som känns rätt. Good Luck. :)

2009-04-14 @ 20:02:55
Postat av: Smojo

Ja, jag ska bara lista ut hur.. men jag känner att jag inte har så mkt att förlora på detta ;)

2009-04-14 @ 21:37:29
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0