Torka, En Ängel och Nostalgi.

09.04.06 - 19.56

Tänk om livet vore enkelt. Tänk om man alltid fick som man ville. Men jag förstår upplägget med att man inte kan det. Då skulle ju alla pengar ta slut. Alla köer till karuseller skulle vara fulla. Alla heta karlar ta slut. Och världen troligtvis gå under. Just nu är livet trist och jag har inget smarrigt att bjuda Er på.
Kollade just min mail... inget smaskigt från Er läsare heller. Jag vill ha bilder, noveller, historier, tips och allt mumsigt som Ni kan komma på! Nu när jag har skrivtorka skulle de passa bra ;) skicka till -----> [email protected] ;)

Fick nyss massa mail från Polisstudenten. Han vill ivrigt träffas. Jag vill också. Men jag är osäker. Han känns hal. Vet att jag borde lyssna på mig själv. Men jag är sugen på att dejta. Lite research till Er läsare. Dejtingnytt kanske. Värsta senariot är att vi träffas och jag blir kär. Får veta att han är ett svin..
 Nu stillades mitt lugn en gnutta. Fick just veta att han är från Norrland. Det gjorde mig aningen lugnare. De brukar vara stillsamma och mysiga. Ok jag gört! Vi har spikat fredag. Nu jäklar ska det dejtas. Jag behöver träffa mer karlar. Nytt kött.


En liten ängel till Er ;)


Någon jag inte skrivit om på länge är Olle. Efter att jag skrev ett erkännande mess i form av:
"Jag vet inte hur jag ska börja detta egentligen. Men för min egen skull måste jag få ur mig detta. Att du (enligt min mening) nu senast betedde dig elakt gör allt lättare för mig. Jag vet att du tyckt det vart skönt att vi bara har det vi haftoch ingenting mer.. Men jag har inte alltid känt lika tyvärr.. Jag hade känslor för dig ett tag och när du en gång frågade om jag dejtade eller ville dejta hade jag sån lust att bara säga Ja, jag vill dejta dig! Men vågade inte då jag hela tiden antagit att jag inte alls är din typ. men nu behöver jag få ur mig det för det känns from nu som allt med dig på nåt sätt är över.. Tyvärr måste jag säga, för det har vart sköna tillfälle! Hoppas det går vägen för dig med den där tjejen. Verkligen!".
Det var superskönt att få iväg detta och sen dess har jag inte hört ett knyst från honom. Det sista jag hörde innan jag skickade detta var att vi inte kunde ligga mer eftersom han skulle bli ihop med någon tjej som var utomlands, men påväg hem till sverige igen.
Jag tänker självklart på honom. Funderar på om han tänker på mig och så. Han har nog blockerat mig på msn för han har inte vart online sen detta mess. Saknar Olle och hans härliga kuk..

Nu ska jag städa lite här i råtthålet :) Kanske onanera lite.
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0