underbara Skåning...

09.03.11 / 12 - 00.17

Snart helg igen.. Allt är bara jättetråkigt just nu.. Olle svarar inte, Sötnosen svarar inte. Den enda som egentligen ger mig respons är It-killen från i lördags och honom är jag inte ens intresserad av. Inte ens när det kommer till enbart sex.
Jag har smsat lite med en kille från en dejtingsajt också. Jag har haft kontakt med hoonom innan, men kan inte minnas om jag skrivit om honom och tröttheten är för påtaglig för att ens orka leta upp det..

Jag har vart urusel på mitt bloggande nu på slutet och det stör mig oerhört! Men jobbet äter upp mig för tillfället och jag är helt jäkla slut! Så trist för jag älskar verkligen denhär lilla bloggen.



Åååh det bästa med veckan var häromdagen när min älskade Skåning ringde och meddelade att han besöker storstaden i helgen. Vi ska träffas lördag (som då blir det bästa med veckan). Vi ska se på melodifestivalen, mysa och snacka skit! Det ska bli helt underbart. Det som är mest pirrigt är hur det kommer utveckla sig med vårt möte. Vi har träffats två gånger och pratat i telefon i snart 10 år! Jag kan ärligt säga att han är den man som hittills haft störst del av mitt hjärta om man rankar av det manliga könet (efter pappa).
Första gången vi träffades har jag redan berättat om här, men jag kan ta det en snabbis till. Vi var på Kos. Jag var 17 och han 20. Vi träffades på stora bargatan och han följde med till mitt hotell. Vi hade sex och han sov hos mig. Han sov hos mig natten efter det också. Sen letade jag reda på honom genom hans namn och personnummer som han så fint skrivit upp i ett block där jag hade skrivit mina "älskare" i en lista (!). Han trodde jag var galen för att uttrycka mig milt. Efter ett tag smälte han och vi pratade tillslut varje natt. Vi kunde prata i timmar och bara skratta med varandra. Sen kom en resa till Halmstad på tapeten flera år senare och han hämtade mig på vårt vandrarhem och körde mig till Tylösand. Där låg vi i gräset, pratade, myste och kysstes. Det var den enda dagen på vår resa som det var sol. Allt var helt perfekt. Nu på lördag är tredje gången vi ses. Jag är nervös och upprymd. Jag har verkligen ingen aning om hur detta ska sluta. Har jag riktig jäkla otur kommer röda damen på besök precis just då. Skulle vara så jäkla B.
Men men jag kommer heeelt klart återkomma med smaskiga detaljer om sådana uppstår. Annars kanske det bara blir en mysig kväll med en kär gammal vän.



Nu till något heeelt annat! På mitt inlägg Torka har jag fått en fin förklaring av en riktig Spermaexpert. Intressant kommentar som gjorde att det klarnade lite ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Sitter och backtrackar och måste ju få komma med lite info:
Spermasmaken påverkas av vad man äter och dricker.
Dricker man massor av rödvin smakar den surt och lite beskt. Dricker man öl smakar den sött. Äter man godis smakar den godis. Cigg ska visst också påverka smaken (åt det beska hållet).

Så, den du vill suga av, all the way, ska dagen innan ha satt i sig några öl och en massa sött godis, samt undvikt rökning och vin.

Det är därför stekarkidsen runt Stureplan alltid dricker ananasjuice på fredagseftermiddagarna...


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Nu är det natti natti. Puss o kram
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: dirrrtydog

:) söt

2009-03-14 @ 13:32:23
URL: http://dirtydog.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0