Kos 2000

08.10.19 - 19.49

Lite förändring för att liva upp lördagen. Jag vaknade imorse och hade fått sms av en sjukt söt Smålänning :)
Han hade nog vart ute eftersom meddelandet skickades 02.42 , med texten: "Hejsan:). Vad hittar du på ikväll? Kram" det var gulligt att han tänkte på mig! Smålänningen är en kille som är ett år yngre än mig och som jag träffade genom min kompis pojkvän. vi hade en mysig helg i min kompis och hennes sambos stuga neråt i Sverige. Vi båda är såå blyga att vi knappt vågade prata med varandra trots att ett och annat näst intill var "planerat". Vi hadejätteroligt och skulle tillslut sova, då jag naturligtvis skulle dela soffa med Smålänningen (då det inte finns så många andra alternativ). Vi kollade på varandra i timmar och fnissade med samma avsikt. Tillslut snuddade vi varandra och båda låg kvar så, vilket är den hemliga koden för att det egentligen bara är att köra på. Men ingen vågade direkt. Efter ett tag bara hände det... vi kysstes. Det var som om man var nykär och 16 igen, pirrade i hela kroppen som var full av adrenalin.
Vi smektes, kysstes och pratade hela natten. Av viss "kvinnlig-en-gång-i-månaden" anledning blev det inget sex och det känns ändå bra för han är så skör. Känns som det är en kille man tar det lugnt med.

Sen hände nåt som fick min dag att förändras från fån leende till gapskratt! Jag träffade en kille för typ 5 år sen som var betydligt mycket yngre än mig som jag hade sex med (inte sjukligt ung såklart). Vi kan kalla honom Pojken. Vi träffades igen för ett tag sen av ens slump på t-centralen och jag hade jättebrottom. Han envisades med att byta nummer trots att jag hade typ 5 olika anledningar till varför vi INTE skulle göra det.
Han ringde 10 minuter senare... jag svarade inte. Sen skrev han sms... jag svarade inte då heller. Sen ringde han någon dag senare och ännu en gång svarade jag inte, men då gjorde han en fuling och ringde från ett annat nummer och jag fick lov att svara eftersom jag var mitt i ett lägenhetsbyte och det kunde vara vem som helst. Han pratade, pratade och pratade och jag sa typ mmmm, ahaa, ja, nej, mmm. Jag berättade att jag var sambo (för det var jag fortfarande trots att det var slut), men han envisades om att han minsann kunde få det han vill ha... Ok, låt inte mig ha något att säga om saken... diverse!
Förra torsdagen skrev han sms IGEN och jag svarade inte IGEN. Och idag till allas förvåning skriver han Ännu en gång och den här gången lät smset: "Hej vill du umgås ikväl? Puss puss"... WHAT?!?!?!? Fattar man inte att den andra personen inte är intresserad om den aldrig svarar på sms?? Eller för den delen aldrig addar på msn trots att de fått e-mail adressen?? Och VART kom "Puss puss" ifrån? Jag tror att jag har med en galning att göra... läskigt!

Dagen i övrigt har vart som den alltid är när man jobbar helg. Fast det har gått ovanligt snabbt idag och det glädjer mig! Jag bara önskar att jag hade någon att krama ikväll! Ibland får jag ett enormt behov av det (och sex såklart... jag är ju bara mänsklig).

13. (Skåningen)
Dancing queen, young and sweet, only seventeen", ja det var Kos det. Kos 2000 var en resa försig!!
Här hände det grejjer vill jag lova, men det bästa som hände var att jag träffade världens härligaste, snyggaste och bästaste Skåning!
Jag och 6 tjejkompisar åkte tillsammans varav 4 av oss hamnade på ett hotell och två på ett annat. Vi träffade så mycket folk och såg så mycket sjuka saker, blott 17 år.
Det var en väldigt tidig morgon och vi satt nästan alla utanför "Molly Malones" på stora bargatan i Kos stad och funderade på om vi skulle hem eller om vi skulle ta och äta nåt när Sandra dök upp med två riktigt fina pojkar från Lund.
De bodde på grannön Kalymnos och var på Kos för att festa. Deras sista färja hade gått för natten (eller det var så de sa iallafall) och Sandra undrade om de lunde sova hos oss. Jag är INTE den som är den. Klart de skulle!
Jag flörtade galet med en av grabbarna. Han hade vita byxor och nån t-shirt medan hans kompis hade rosa (!) byxor med t-shirt... ha ha ha vilket galet "mode".
De följde med oss hem och Skåningen (som jag kallar min hunk) sov med mig. Vi hånglade och taffsade på vuxennivå. Jag ville ju inte direkt ha sex bland alla mina vänner så vi bestämde oss för att gå ut runt knuten för att gå steget längre.
Utanför fanns det typ en "trottoar" mitt i "trädgården" (grekerna har ju mycket konstig arkitektur för sig) och där på hade vi sex jag och mannen i mitt liv! Vi använde kondom och jag hade SJUKT ont i ryggen dagen efter, men det var det värt!
Den här händelsen skickade han faktiskt in till Slitz sen och om jag inte minns fel, eller om han inte lurade mig blev den även tryckt som en av de konstigaste platserna folk haft sex på.
Skåningen har en otroligt skön kuk. Och han är en jäkel på att hångla... Det är MÅNGA plus bara det!
Vi hade sex på morgonen med, men det var bara en snabb lite in och ut situation.
Vi höll kontakten efter Kos pga mig som stalkade skiten ur honom och hittade hans nummer, det är jag glad för idag att jag gjorde för han är idag en av mina absolut bästaste vänner. Vi har haft många karusellturer jag och Skåningen, men han har en alldeles speciell plats i mitt hjärta och jag älskar honom SÅ mycket.
Om vi är singlar när vi är 30 ska vi gifta oss få barn och ha vårt egna på sidan som våra barn inte vet om... ha ha ha, det skämtar vi om iallafall!


Nej om jag skulle ta och laga mig lite käk, har hört att man behöver det för att överleva...
Ha det fint alla!

-:Over and Out:-

08.10.18 - 22.32

Nu kom smällen! Anledningen till att R inte hört av sig... men så lamt! Han körde en "det är inte du, det är jag"... Tönt! OM han bara visste vad han gått miste om ;)
"Det är väldigt mycket strul har inget med dig att göra tyvärr kan vi inte ses mer ta hand om dig"
Skrattretande! Antar att det har med hans tjej, hans ex, hans barn (!) eller med en annan tjej att göra! Jag HATAR att få nobben, fast vem gör väl inte det? Åååååh, fast jag har ju iof dumpat honom en gång innan när jag och A skulle göra ett förhållande-försök! Men detta är ytterst irriterande! Jag är för bra för honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0