Sex och Sex Men Visst Känns Det Som Att Kärleken Väntar..

09.03.02 / 03 - 01.31

Ännu en helg har gått till ända. Det har varit galet mycket party. Och.. Ja mina vänner sex, sex och sex.

FREDAG -
Drog vi sent till stammisstället. Det var verkligen superkul. Blev full som en kastrull och härjade runt. Jag och min käre vän satte oss vid ett bord och pratade med en massa killar. En av killarna stötte på mig tidigt under kvällen, men han var så långt ifrån min stil som man bara kunde bli.
Han var en sån som vi kallar "stekare". Jag sprang mest runt och var överallt och ingenstans och hade inte mycket kontakt med dessa grabbar.
Efter att det stängt bestämde vi oss för att köra efterfest hos mig. Och två av de tre grabbarna hängde med. Vi var rätt trötta när vi kom hem och de ville inte ha något och dricka så vi la oss för att sova. Jag och min kompis låg i sängen och en stekare på madrass och den andra i soffan. Det slutade med att soffstekaren la sig mellan mig och min kompis och hon flyttade till soffan istället.
Vi pratade massa om sex och alla somnade tillslut. Då.. började stekar-Johan smeka mig. Jag blev så sjukt kåt att jag ville fast jag ändå inte ville. Jag var inte ett dugg sugen på honom, men på sex. Vet ej om ni befunnit er i den sitsen, men jag kan säga att det var sjukt längesen jag gjorde det.
Men men gjort är gjort och jag var inte för full för att inte kunnat sagt nej. Vi kysstes aldrig och jag tror jag tom var lite elak. Han var tre år yngre än mig och jag kanske borde betett mig lite snällare. Men det var trots allt bara ett ligg. Ett sjukt dåligt sådant.. men ändå!




LÖRDAG -
Fest igen. Tjejen som jag ev skulle haft trekant med innan var här på förfest. Det var trevligt, men hon är allt en rackare på att hålla låda den där damen. En sak är säker.. det blir aldrig någon trekant med henne.
Någon gång under den här kvällen åkte en drink ut över min dator.. kan det bli bättre? Därav så sjukt dåligt bloggande på några dagar.. verkligen tråkigt! Men nu har jag köpt en ny!
Ok för att återvända till min häärliga lördag!
Vi gick tillbaka till favvohaket. Det var nästan ännu roligare på lördagen. Vi snackade, hängde och drack massvis med alkohol.
Nästan vid stängning kom en jättesöt kille fram till mig och vi började prata. När han kom var vi mitt uppe i en livlig diskussion med en annan kille ang manliga orgasm. Om att han tyckte att en man själv har ansvaret för att inte komma för tidigt och att han inte kunde förstå killar som inte kontrollerade det. Jag var emot, men lyssnade noga. Det gjorde sötnosen också. Efter ett tag "hettade det" till rätt rejält mellan oss och vi hånglade, hånglade och HÅNGLADE! Jag har hånglat med mänga men aldrig någonsin träffat en kille med sån läppkontroll. Det var det mest fantastiska kyssar jag smakat. Mina läppar blev mjuka och jag kåt som bara den.
Han var tvungen att leta efter sina vänner och gav mig sitt nummer. Han hittade dem inte, men han hittade mig.
Han frågade om jag ville sova hos honom. Men jag ville sova hos mig så jag sa att jag inte kunde och frågade om han ville hänga på hem till mig. Det ville han.
Han var mjuk, känslig och han höll mig i handen som om det värsta som kunde hända den kvällen var att han tappade mig! När vi kom ut stog han där och vi tog en taxi hem till mig. Fylleåt lite tacos och gick sen och la oss.
Han var mjuk och hade en härlig kropp. Hans penis var stor och mycket mycket fin. Han smekte mig överallt och kysste mina bröst ömt. Det var längesen någon smekte mig där nere såååå länge. Tillslut var sex ett faktum och jag frågade honom om han testat sig sen han hade oskyddat sex sist. Han svarade nej. Så jag tog fram en kondom och han kom in i mig. Han fyllde mig helt perfekt med sin maffiga! Men det var just det där vi pratade om tidigare på kvällen... han kom efter två juck.. FAN jag hade gärna känt honom i mig längre än så!
DUM som jag var smsade jag honom igår. Skrev: "Hej! Hur är det? Hoppas inte du är alltför seg idag :) Tyckte det var väldigt trevligt att träffa dig ;) Här har du mitt nummer! Kram Smojo". Tror ni att jag fått svar? NEJ. Får jag någonsin svar eller sms om jag träffar någon som jag verkligen gillar? Nääää. Så sjukt jäkla trist! För den här killen vill jag verkligen träffa igen! Trots att han var yngre än mig tillochmed. Sötnosen är det närmaste "Mr Right" Jag kommit på läääääänge och jag kommer banna mig varenda dag som jag inte har kontakt med honom. Med hjälp av hans nummer, hitta.se och facebook har jag lyckats hitta honom. Men han har en hemlig profil och jag skulle tippa på att stalkandet redan skulle skrämma vettet ur honom.
JAG VILL BARA BLI KÄR!
Jag har ett beroende.. Jag erkänner som en annan mysig man gjort att jag har Crushberoende. Jag får små "crushes" på män som bara är bra, sköna eller liknande.
Det värsta med hela historien var att när han kom så plötsligt blev han typ sur.. ni vet när en kille skäms så mycket att han vänder det typ. Totalt onödigt!

Nåväl - Vad är väl en bal på slottet?
Bara att leka leta vidare!

Jobb imorgon - sova nu! Godnatt ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0