Ska jag ha trekant?

08.12.02 / 03 - 00.48

Åh herregud, nu händer det grejjer... Jag har precis kommit över helgens bravader och begravt dem på sin egna lilla plats i mitt minne. Då ringer ingen mindre än Tjejen från i lördags.. IGEN. Jag har ju egentligen inget att förlora, så jag svarar.. Hon berättar att hon och Rockkillen pratade efter att jag åkt och att han tog och åkte till henne och hade sex. Ha ha, så sjukt konstigt, men ändå så rätt! Jag har ingenting emot att han gör det. Han har inte mycket mer att hämta hos mig förutom kanske något ligg igen eftersom det faktiskt var väldigt angenämt!
Hon frågade även om den "planerade" trekanten med henne och Polismannen. Något jag inte nämnde igår var de bilder han tog (!) ja jag vet, det är sjukt dumt, men han fick inte med mitt ansikte och jag hade kontrollen! Dessa bilder skickade han till Tjejen igår och hon berättade att hon vidarebefodrat dessa bilder till Polismannen och han bara längtar efter den planerade trekanten. Hon frågade om jag fortfarande var på och kunde tänka mig detta. Jag svarade ja, men har fortfaranade ingen koll på om det är något jag kan fullfölja!
Att slicka en annan tjej är så långt bort i min tankevärld. En kompis som har gjort det berättade att det smakar lite surt i början om tjejen inte är nyduschad då man kan ha torkat sekret runt musen. Det här är jag skiträdd för!! Men hon sa också att det försvinner väldigt fort och att det då smakar ingenting och är väldigt sexigt! Jag måste bestämma om jag kommer göra det eller inte.
Hon sa även att vi kunde vara hos henne, äta middag, dricka lite vin och sen se hur vi känner oss. Låter som en alldeles ypperlig idé förutom att byta ut lite vin mot mycket vin :)



Olle är som försvunnen... han hade skrivit till mig på msn i lördags att han hade tänkt ringa mig på morgonen för att komma förbi och ha lite sex, men att det inte blivit av. Jag skrev: "Varför inte?" men fick inget svar. Sen smsade jag honom även ikväll eftersom jag fakiskt är sugen på sex igen... men svar uteblev där med :( Jag hoppas karln tar tag i sig själv och hör av sig! Det är HAN och bara han som gör mig så KÅT att jag kan släppa allt NU!

V har inte heller hört av sig, men jag håller tummarna för helgen! Det är HAN och bara han som kan få mig att vilja mysa heeela natten!

I ett av alla dessa communitys på internet har jag mailat med en kille sjukt länge nu. Våra mail är låånga, roliga och intressanta! Jag verkligen gillar den här killen och skulle SÅ gärna gå på en dejt med honom... men frågan har liksom inte kommit från någon av oss när det nu helt plötsligt är på tapeten utan att det var meningen.
Han är söt och sexig på bilderna och i de underbara mailen han skickar. Bara ett problem: Mitt självförtroende! Han: Jurist, Snygg, sportar MYCKET och tränar till en mycket stor händelse inom sporten. Här känner jag mig i underläge. Jag sportar inte alls mycket, jag är ju till och med kurvig och inte alls "fit". Men å andra sidan har jag en sjudundrandes personlighet som många diggar och tänder på. Jag känner mig osmart och oallmänbildad och vet inte om jag vågar mig på den här "dejten"... Mest för att jag inte vill göra honom besviken! Jag kan ju inte skriva: "Bara så du vet så är jag kurvig", det låter jättekonstigt! Och jag VILL verkligen träffa honom! Vi är så lika på så otroligt många vis! Vi har samma intressen och ja... ni vet!

31. Benny
En galen utekväll i hemstaden igen. Jag och min kompis T var ute och härjade fritt! Vi var på 18 års haket och hade skoj som bara den när vi träffade två söta rockkillar! Benny var en av dem och han hade svart hår som stod åt alla håll och massa rockkraffs (vilket ofta gör mig knäsvag).
Vi hånglade loss och gick senare hem till mig. Jag bodde för tillfället i en trea med en vän och hennes pojkvän.
Vi kom hem, slet av varandra kläderna och till min förvåning upptäckte jag att Benny inte hade några kallingar. Han log brett och sa stolt att han körde "Amerikans stil" och det var nog första gången jag fattade vad det var.
Vi hade grym sex, han var erfaren, lagom snuskig och skön kuk. Han ville "ta mig i baken" vilket jag bestämt sa nej till efter att en gång innan testat det med en tidigare pojkvän och ogillade det starkt!
Han blev ärligt talat lite tjurig dä när jag sa nej, så jag blev ännu surare och la mig åt andra hållet för att sova. Och jag somnade tillslut för att ganska omgående bli väckt av att något rör sig... Jag märker till min stora förvåning att karln ligger och runkar bredvid mig!!!!! Jag ville inte låtsas som jag visste det så jag försökte låtsas-sova istället. Efter att det gått för honom la han armen om mig och jag kände hur det var vått på täcket av hans sperma. En bisarr upplevelse på alla vis. Det var inte bara snuskigt utan rentav förnedrande! Om han inte fick analt fick han lov att tillfredsställa sig själv.. Konstigt, glömt och förlåtet!

Nu ska jag som vanligt duscha och sen sova..

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: spiderchick

fanx för snäll coment =)

2008-12-03 @ 15:51:10
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0