"Kärt" återseende? vs. Ny Frukt?

09.09.15 / 16 - 02.02

 

Det finns en tid och en plats för allt. Min tid är på lördag. Då ska jag på dejt. Med killen jag skrev om igår. Han från dejtingsajten. Vi har pratat ikväll också. Det började fint med ett mail. Eller fler mail i förrgår. Igår fick jag hans e-mail adress och vi pratade på msn. Idag pratade vi på msn och jag fick hans nummer SAMT att han frågade om vi skulle ses. Jag tror jag gillar detta. Hoppas bara att jag gillar honom. Och han mig. Vår humor går hand i hand. Så vi får väl se om vi också gör det i framtiden. Spännande är det iallafall.

Någon som har tips på vad man kan göra på en sexfri dejt?

Idag. Kommer jag hem från jobbet. Det är mörkt ute. Sent och tröttheten har belägrat min kropp. Spänd för att se om DejtingKillen är inne på msn går jag direkt till datan.. förväntansfull. Där på min skärm blinkar det orange. Det står "Olle" och blinkar utav bara helvete. Jag var tvungen att gnugga ögonen och kolla igen innan jag öppnade konversations fönstret. Det var sant. Olle hade skrivit till mig. Det var ett enda ord som sköt som ett skott genom hela kroppen. Från tå till knopp. Det stod "Hemma?". Detta var dock skickat 15.30 idag.. och då var jag ju inte hemma.. Men Ni ska veta vad det gör med mig. Mitt hjärta slår och det enda jag kunde se framför mig var Olles enorma, hårda och pulserande kuk. En kuk som jag verkligen saknat och fortfarande saknar. Och senast igår fantiserade jag om hans kyssar. Som är så mjuka men fulla av kåthet. FAN! Nu gäller det tamejfan att lyckas med dejten på lördag, så Olle kan lämna mitt system.

Rättelse från gårdagens inlägg som jag skrev i sån enorm frustration:
Nu är jag helt slut och kommer inte njuta av sex men ej så mycket som jag gör om jag inte håller mig från onani igen

Min argsinthet tog över och tog ut kurvorna lite för att få det låta som det var mest synd om mig i hela världen. Snacka om ilandsproblem. Skärpning nu!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: P

Prata S. Man kan prova att... prata med varandra!? ;)

Om vad man gillar och inte gillar här i livet... bara det INTE handlar om sex!? Vet... boring. men karaktärsdanande eller nåt!? :)



Lycka till!



P

2009-09-18 @ 00:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0