Fucked For Life.

09.09.30 - 23.26

                              

Jag hade sån FANTASTISK Olle-sex i helgen gott folk. Känner bara att jag MÅSTE dela med mig av det goda. Ni som läser min andra blogg har redan läst det, men med risk för att inte orka skriva de sexiga detaljerna tar jag det inlägget jag skrev då det var dagsfärskt och lägger in lite av detaljerna som jag sparade på då till Er Smojo-läsare.


(Lördagens bravader, skrevs sön 09.09.27 på Psykopaten och Undulaten)

Igår var första gången jag var riktigt sugen på tjejsex (!) Ja du/ni hörde rätt. Jag ville smekas och kyssas med en kvinna igår. Jakten gick.. inte så bra. Jag gav upp när jag fick i mig en öl för mycket och la min fokusering på kuk i stället.

Med just det i mitt fyllehuvud messade jag Olle på vinst eller förlust. Förväntade mig inget svar.. MEN det var just vad jag fick. Så jag styrde kosan i en taxi till honom med orden: "Jag ska dit och dit och det är jävligt bråttom". Vi brände med taxin genom stan och väl där kom han ner och öppnade dörren.
Som välkomsthälsning fick jag en väldigt smarrig, lång och god kyss. Det började prima. Väl uppe slets kläderna av ögonblickligen och vi knullade som kaniner. Det var en fantastisk känsla att känna hans stora maffiga kuk fylla mig igen. Han sa att han hade saknat mig och Gud vet att jag saknat honom med. Alldeles för mycket tror jag. Vi var galna. Jag tog ett fast tag i hans kortklippta kaluffs och som gensvar ryckte han tag i mitt hår och stönade högt. Det var galet vad han knullade mig. Djupt i missionären. Det förbryllade mig lite att han var på ett sånt intensivt hångelhumör. Vi kysstes så jag trodde läpparna skulle börja brinna. Jag red honom. Minns att jag funderade för mig själv hur hela den stora kuken kunde komma in. Men han var ju inte nykter direkt så det var lite "vinballe-konsistens" på den. Men inte mig emot, den är så stor och vacker iallafall. Jag sög honom galnare än någonsin. Det var som om Jenna Jameson hoppade in i min hjärna med alla fantastiska tips om den perfekta avsugningen. Det var vått, smaskigt och nasty. Jag såg tjusningen i hans blick och fick otaliga komplimanger för min fantastiska teknik. Jag måste medge att jag själv skulle vilja bli avsugen av just mig om jag var karl. Efter ett tags nuppande frågade han om jag kommer komma ikväll.. Jag sa "Nej.. Alldeles för full". Han sa detsamma om sig och jag klädde på mig, gick till dörren och vi kysstes. MUMS vilka kyssar. Kyssar är medicin för det mesta. Han ville att jag skulle stanna en stund ändå eftersom han var så kåt. Så jag satte mig på knä i hallen, men jacka och skor på. Sög honom hård igen, kysste honom och drog. Så jäkla härligt att få smaka honom igen. Och liite känns det som det är jag som har övertaget.. Men det är väl inte mer än rättvist?

Dagen efter detta otroliga möte pratade vi som hastigast på msn. Sa tack och allt sånt med glimten i ögat. Då fick jag veta om hans "flickvän". Alltid alltid alltid ska det vara så. Men det är hans samvete och till mitt eget försvar denna gång kan jag säga att jag inte hade en aning om det..

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

grymt! Det gläder en ivrig kåtsporre att händelser, upplevelser och förmedlandet av dem rullar på och smittar av sig. Och det gläder att Jennas själ besitter dig;) Vilken avslutning, flaggan i topp käre smojissimo!

2009-10-01 @ 00:01:47
Postat av: Me

Har du försvunnit helt. Aldrig inne på msn heller. Skriv nåt till mej på msn nästa gång du e inne.

Kram.

2009-10-09 @ 21:54:17
Postat av: Me

Här var det dött

2009-10-16 @ 09:24:40
Postat av: INTI

Trevligt. :)

2009-10-30 @ 16:23:23
URL: http://sexochsingel2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0