Nätdejting.

09.09.24 - 23.06

Nu har vi pratat om en andra dejt. Jag frågade. Modig som jag är. Han sa: "Klart jag vill ses". Vad vi ska göra är ännu inte bestämt :) Men det spelar ingen roll. Huvudsaken är att vi ska ses.

Vill ödsla lite energi på att klaga på alla dessa män som går med i dejtingsajter på internet och har endast sex för avsikt. Inte för att det är något fel med det, men att sända ut signaler som att man söker "den rätte" är inte rättvist. Ska det vara så jäkla svårt med lite rak, fin ärlighet?
Nu har jag inte råkat ut för detta (ännu), men går man med i en dejtingsajt där man även betalar en liten summa i månaden förväntas det lite mer av en. Tänk på de stackare som faktiskt tar detta på blodigaste allvar!
Jag har vänner och vänners vänner som haft oturen att stöta på dessa oärliga män. Och jag ska tala om för Er alla att det är riktigt heta tjejer med otroligt många bra OCH seriösa egenskaper. Att bara kasta bort det är SKIT!
Jag hoppas lite att jag stampar någon rakt på tårna här. Om det bara är sex man är ute efter kan man väl vara ärlig och förmedla det. Och med det betyder inte att man måste säga det, men hinta innan i sms eller på msn med ett och annat "snusk-steg".
Nu låter jag som en 15-årig skitförbannad tjej som vill skita på alla män. Men så är inte fallet. Jag är fortfarande 26-åriga Smojo som är fullt medveten om att det finns oseriösa kvinnor och seriösa män också. Har då tyvärr inte hört något om dessa kvinnor, så dela gärna med Er om Ni känner att jag missat nåt. Jag är bara så jävla trött på alla dessa lurendrejare. Tuffa till Er och var ärliga.

Pust.. skönt att få ur sig den ilskan. Nu är jag lugn som en filbunke och funderar seriöst på att sova en stund innan morgondagens tidiga morgon hägrar.. Huh..

-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: P

Ja visst är det trist att majoriteten av alla män på dejtingsajterna är ute efter sex. Själv har jag nätdejtat i ett år nu och kommit fram till att de flesta bara vill få ett ligg. Aningen bitter blir man ju och därför känns det rätt trist att dejta när man vet att om man inte ligger med killen hör han inte av sig igen eller om man nu har sex så hör man inte av honom igen. Alternativt kanske man hör av honom o ses igen, men de borde ju döpa om dejtsajt till liggsajt. Smojo, jag hoppas du hittar något, jag får väl böka runt på sajten eller på stan i jakt på något.

2009-09-29 @ 00:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0