Förvirring, Dieter och Silikonbröst.

09.11.12 - 23.34



Livet förändras. Vissa saker blir viktigare än andra. Jag hade ingen skrivlust. Ingen sexlust. Ingen lust helt enkelt. Jag försvann, återkom med besked om att vara tillbaka, försvann igen och skriver nu några rader. Om det är mina sista rader vet jag inte ännu. Jag har inte bestämt mig.

Det känns vemodigt att inte veta. Jag trodde jag visste, tills jag surfade runt på mina favoritbloggar. Det var ett tag sen jag gjorde det. Men av en slump flöt det på. Och det är otroligt vad jag älskar Era bloggar! Alla Ni som jag länkar till (ni som finns kvar dvs).

Jag hittade en uns av intresse igen. Men som jag skrev däruppe är det mycket som förändras. Mitt sexliv är inte lika galet som innan. Med det menar jag inte att jag inte gillar sex längre, det är bara det att det inte behövs i samma propotion längre. Jag är mer säker i mig själv och har hittat min singelperson. Och när jag hittade henne hittade jag även en strävan i livet. Strävan mot att hitta kärleken igen. Så det är mitt nya mission. Efter utlandsresan jag snart ska påbörja dvs.

Antar att Ni inte missat det. Jakten på Mr Right dvs. Den har funnits här länge men kanske lite i bakgrunden. Nu är det på riktigt. Jag har blivit ett år äldre (igen) och känner att det är dags. En klocka tickar. Antagligen den biologiska. För oavsett om man inte har livet uträknat ännu och inte vet om man en dag ena vill skaffa barn tickar den. Jag har så mycket kärlek i mig att dela med mig av. Och jag kommer hitta Dig. Du lycklige, manliga gestalt.

Jag har ännu ett mission. Jag ska hitta mig själv även kroppsligt. Jag har bestämt mig för att gå på en diet, nå min målvikt och sedan göra ett kirurgiskt ingrepp. Kalla mig ytlig, det gör inget.. Jag är ytlig. Jag vill se ut som jag gjorde när jag trivdes som mest och om det ska lyckas kommer en stor del av mina fylliga, härliga och enligt mig vackra bröst försvinna. Jag har alltid älskat mina bröst och de (inkl rumpan) är en viktig detalj att behålla vacker. Jag ska inte göra någon "Pamela Andersson förstoring", utan det ska bara vara som det en gång var. Det är en lång resa och jag är inte säker på om den kommer sluta som jag vill, men jag hoppas.

Så med detta kan jag inte avgöra om min bloggresa är över med denna blogg, eller om den ska få fyllas av mitt "vanliga" liv (som säkert också kan vara intressant) och naturlitvis med det lilla sexet jag för tillfället har. Inte min stil att fylla bloggen med lögner och överdrift. Iom att sexlivet är mindre intensivt så skulle det bli mindre sexprat.. OM det blir mer prat...

Som Ni säkert redan vet finns jag även på Psykopaten och Undulaten med min fantastiska bloggkollega.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Miss U. Vi hann inte ens chatta. =(

2009-11-18 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0