En Golden Shower och En Trekant

09.05.05 - 23.37

Smsade massvis med R idag också. Bokat imorgon kl 20.00. Får se om han hade tänkt dyka upp. Känner att jag lovat lite för mycket kanske. Han är helt inne på det där med "golden showers". Lovade att det skulle bli av i stundens hetta. Jag blir våt bara av att tänka på honom. Och detta skedde då även i morse. Blev så illa kåt att jag typ "lovade" att han skulle få sig en. Hör det där med kiss verkligen hemma i en sexakt? Jag tycker varken bu eller bä om den saken. Jag kan ju naturligtvis göra det utan problem, men jag kan tyvärr inte se någon njutning med det hela... Känslan är att "det kvittar" liksom. Men men det visar sig imorgon. Jag har ju försökt innan med Exet som sagt och det gick ju inte ens..



Däremot är jag sjukt nyfiken på denne tredje man han så glatt välkomnar in i sitt sexliv. Han säger att han "ser bra ut och har stor kuk". Låter lovande so far. Han erkände även en händelse i sitt liv. Lovade att det skulle stanna mellan oss, men eftersom han och jag är sjukt anonyma kan jag nog avslöja den lille lille hemligheten. Han har (och detta imponerar mig) sugit av en annan man och gillat det (anledning till att jag imponeras är att han som hetero-kille testat något som bara finns i andra mäns fantasi. Inte alla men många).

Nu är jag sådär kåt så jag snart spricker. Får bli en härlig onanistund och en god nattssömn nu tror jag.
God natt alla!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Jeoma

Spännande :)

Hittade din blogg för några dagar sedan och fastnade direkt. Upplägget du hade i början var kanon.. men sen slutade du skriva nummer?

Sjukt spännande läsning i vilket fall, du har ju varit med om så mycket! avis

Har lagt till dig på msn btw :)

2009-05-06 @ 11:31:59
Postat av: Smojo

Jeoma - Ja, upplägget var ju rätt bra, men jag tänkte aldrig på att numren skulle ta slut.. Nya har tillkommit, men med risk för upprepning är det kanske inte så kul att skriva om de jag ännu inte kallat vid nummer (utan bara smeknamn). För du förstår vad det är för nummer va?! ;)

2009-05-06 @ 18:36:39
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Jeoma

Ja jag förstår det ;) Men t ex Rockkillen? Honom har du inte gett ett nr? ;P

2009-05-06 @ 21:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0