Fantasi Till Verklighet?

09.05.26 / 27 - 01.45



Pratade med Rockkillen idag. På facebook och på telefon. Han är sådär härligt på. Ännu är min fantasi i förverklighetsfas. Fattas bara en liten R. Han måste gå "back on track".
Han hörde av sig i helgen med ett sms. Ett sms som gjorde min helg värre än den redan var.. Fast på ett bra vis. Jag vill ju inte mer med A. Så den avtändande svartsjukan som belägrade honom passade in som handen i handsken.


Rockkillen bad mig utveckla fantasin. Bad mig berätta mer i detalj vad den innebar. Jag förklarade entusiastiskt att jag ville bli slickad av en man medan en annan knullade mig. Hur jag ville ha deras båda kukar i mig på samma gång. Att jag ville suge dem samtidigt. Hur jag ville se dem suga. Att jag ville känna deras sperma i min mun och mot min hud. Jag förklarade också att jag inte ville ta något analt. Min entusiasm märktes trots att det var ett mail. Han gillade det jag skrev och utveklade ytterligare.
Han ville att de tillsammans skulle slicka mig. Att de sög varandra medan jag fick se på. Att han kunde tänka sig ta satsen i munnen tillsammans med mig. Att vi skulle hångla med munnar fulla med safter.


Det finns en ännu större entusiasm hos Rockkillen. Och jag ska inte sticka under stolen med att jag gillar det stenhårt. Han gjorde mig kåt där i en väldigt bisarr situation. Jag satt helt enkelt på fel ställe vid den tidpunkten för att gå och onanera bort min värsta kåthet.
2 män som gör mig otroligt kåt. 2 män som jag anser vara två av de sexigaste jag mött. De enda 2 männen som gett mig orgasm sen länge (vad jag kan minnas). De där två är perfekta tillsammans helt enkelt.


Men det som snurrar i mitt huvud nu är en annan. Det är min S. Han är fantastisk mot mig och vi ska ses nästa vecka. Äntligen får jag säga. Inget har direkt gått vår väg på den fronten hitills.
vad händer om mina känslor blir starkare? Kommer jag kunna fullfölja mitt mission med R och Rockkillen? Ska jag vara helt ärlig med S från början? Eller ska jag bara dra ut på tiden så jag kan göra detta med gott samvete och sen är det över? Massa frågor.. inga svar. Jag vet att jag inte kommer kunna slå mig till ro förrän denna tanke lämnat mig. Och tanken på "den perfekta trekanten" kommer nog inte lämna mig på ett tag... tyvärr i det avseendet..

Nu ska jag natta. Kram på Er fantastiska läsare ;)
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Sheila

En del i min fantasi är att den ena ligger på rygg, jag sitter gränsle över hans ansikte och blir slickad medan den andra killen suger av den jag blir slickad av.. Grr.. ;)

2009-05-27 @ 15:08:16
URL: http://myladysheila.blogspot.com/
Postat av: INTI

Hmm, låter som du har lite beslutsångest. Lite på din magkänsla, så blir det nog helt perfekt!



Puss!

2009-05-27 @ 17:04:00
URL: http://www.sexochsingel.blogspot.com
Postat av: M

Många bollar, bara att ha bollkontroll så löser du det.:)

2009-05-28 @ 00:03:02
URL: http://sextankarnas.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0