Silikon eller ej?

09.05.21 - 23.39


                    
Paris Hilton

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                    
Gwen Stefani

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                    
Kate Moss

Jag sitter här och surfar runt bland alla dessa sexbloggar jag läser och upptäckte en debatt på Ormen i Paradisets blogg. Diskussionen uppkom i samband med en tutt-tävling. Folk tyckte att det var fusk av de som har silikon att vara med. Så vad är folkets inställning till silikon?

Adam & Eva skriver så fint att ALLA bröst är vackra och att alla får vara med och tävla - Annars hade det funnits med i tävlingsreglerna.
Jag håller helt och hållet med. Varför ska man särbehandlas om man har silikon eller ej?
Enligt min åsikt är alla chef över sin egen kropp. Och med det menar jag att om jag skulle bry mig om att mina äkta bröst inte var lika snygga som ett par plastisar speglar det någon slags avundsjuka. Och det är MITT val samt MIN ekonomi som står på spel.. Alltså: JAG = CHEF!
Tjejer med silikon har själva gjort valet och betalt brösten som man iochmed de summorna FÖRVÄNTAR sig se otroligt bra ut. Jag skulle inte vilja gå och operera mina bröst större och få dem hängandes ner till magen.

Däremot skulle det inte göra mig något om mina egna bröst en gång börjar hänga. De har jag ju inte lagt ut ett antal tusenlappar på. Jag älskar bröst och jag hoppas Ni älskar Era bröst! Och om en operation är vad som krävs för den känslan so fucking go for it! Det kan det vara värt. Jag har några vänner som gjort det och som mår mycket bättre idag än innan deras ingrepp.

Jag själv, är en stolt chef över mina fantastiskt sköna, ganska fasta, äkta bröst! Dessutom tycker jag dom är vackra och jag har ännu inte lyckats få pennan att fastna när jag gör "penntricket" ;)

                    
Pamela Andersson

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                    
Katie "Jordan" Price

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

                    
Carmen Electra

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: handsome rangerer

Bröstförstoringar suger! Och har alltid gjort det för mig. Sorry. De som förstorar brösten väljer inte det själv. Det är offer för socialt tryck. Och sen i efterhand blir de ändå fortsatt mobbade. De kommer aldrig ur det.

2009-05-22 @ 05:34:56
URL: http://handsomeranger.blogspot.com/
Postat av: Fuckaliciouz

Vi har nu lagt ut bidragen,så du kan nu gå in på vår blogg och hämta bilden som ska användas till tävlingen.





Nu har vi fått in alla tävlingsbidragen till Miss Boobie!

Gå gärna in och kika på alla fina bröst och rösta på din favorit!



fuckaliciouz.blogspot.com

2009-05-22 @ 16:49:06
URL: http://fuckaliciouz.blogspot.com
Postat av: Smojo

Handsome - Inget att be om ursäkt för :) Vi har alla vår åsikt! Och där var din.. med råge ;) Men inte dålig för det! Du är helt enkelt ett fan av äkta, mjuka och fantastiska bröst! Good 4 u ;)



Fuckaliciouz - Jepp, här är det uppdaterat ;)

2009-05-26 @ 00:30:42
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0