Bloggtorka..

09.05.04 - 23.50

Jag har inte bloggat på några dagar. Jag har bloggtorka. På sexfronten står det still för tillfället och det suger nästan lika mycket som jag skulle vilja suga just nu.
Jag har ett stort sug efter herr R och har inlett en sms konversation med honom igen. Var ju ett tag sen vi knullade skiten ur varandra sist. Vi har pratat om vad vi helst vill göra och jag kläckte min fantasi om två bisexuella män. En fantasi som innebär att allt går till precis som i en trekant med heterosexuella män med det lilla undantaget att jag vill se männen suga varandra med assistans av ingen mindre än mig själv. Det skulle vara så sexigt.
Till min stora (men glädjande) förvåning var han inte alls omöjlig på det planet. Han tyckte tillochmed att det lät hett. På ett sätt är han bara för bra för att vara sann. Han är inte ett dugg bi eller homosexuell men han är nyfiken och inte rädd för att prova många saker. Han säger att han vill prova ALLT.
Det var bara att skaffa en till karl som var med på noterna så skulle vi kunna förverkliga det i ett kick. Men där är det stors problemet.. vem vill vara med?
Så om du är bisexuell och het är det bara att maila mig så ska vi se vad vi kan göra. R är normallång, mörk, otroligt sexig med en fin kuk. Den är inte stor men den är inte heller liten. Alldeles perfekt skulle jag kunna säga. Han luktar och smakar alltid gott. Det är en riktigt kinky man den där R så var beredd på att det kan gå hett till ;)



Men till det näst bästa. R känner en man som vill vara med i en heterosexuell trekant. Och eftersom jag aldrig provat skulle jag absolut kunna tänka mig en het kväll med två heta män. Enda kravet jag har är att han är lika ren som R själv, att vi använder kondom och att jag får höra/se lite av honom innan för godkännande.
Detta har satt fantasier i snurrning. Jag hoppas innerligt på detta.

En annan fantasi som R har är "the golden shower" drömmen. Jag vet inte riktigt där, hur jag känner för det. Men jag är inte omöjlig, så länge ingen ska ta något sådant i munnen(!) Jag har ju ändå vart inne lite på det med Exet i tidigare skede.


En otroligt vacker bild bara.

Just nu är jag bara sugen på att bli kär eller ha en galen trekant. Jag tror jag tappat fattningen lite. Men för tillfället är det det enda jag tänker på. Tänk vad fantastiskt det är med kärlek. Och tyvärr må jag säga.. tänk så fantastisk Olle är... Eller nåt.
Honom hörde jag av mig till i lördags och idag utan framgång.. Skit.

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0