Smojo+R+Rockkillen=??

09.05.13 - 22.15

Jag är aldrig så kuksugen som jag är när jag har "röda veckan". Så jäkla typiskt! Är fortfarande bitter över utfallet på  att den skulle komma precis just NU!
Men då får man hålla tillgodo med sina fantasier.



Dagens high light är dock att jag hittat en tredje till mitt och R's lilla mission. Jo, att få MIN sexdröm i uppfyllelse. Denna någon vet inte om det ännu. Jag har nämnt honom innan och jag är totalt osäker på om han är med i gamet.
Det hela handlar om Rockkillen som jag svurit att aldrig mer ha sex med. Det är den enda jag kan tänka mig är så nyfiken att han skulle digga att bli avsugen av mig och R. Kanske tillochmed fullfölja en trekant endast i provsyfte. Men hur lägger man fram detta till någon man sexat med en gång och dessutom tror kan tänka sig detta?
Han kan ju faktiskt (förhoppningsvis inte) ta detta helt fel och bli arg. Men vafan, dags att slänga sig utför stupet lite. Kan inte få mer än ett nej.
Om någon har ett förslag på hur detta ska gå till är hjärtligt välkommen att tipsa! Hur skulle Du vilja få frågan utan att bli stött?

Om det var jag skulle jag bara bli otroligt smickrad. Men då är det lite mer "ok" med två tjejer av någon jättekonstig anledning. Men fatta vad hett det skulle kunna bli! Helt grymt. Och R är på som aldrig förr. Hans krav är att hans kuk är rätt stor och att han får suga. Mums.

Nu är det dags att ta tag i saker. Skriver mer sen!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

Hehe, go for it girl!

2009-05-14 @ 00:40:01
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

INTI - ;)

2009-05-14 @ 14:49:17
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0