Hur är det med Simultanförmågan herrar?

09.05.17 - 23.40

I lördags hämtade jag mitt paket. Det var min dildo som Sundsvall så vänligt köpt till mig :)
Den var inte i silver som jag trodde.. Utan den var genomskinlig och innanför svart med kedjor.. Rätt cool men lite "manlig" kanske :)
Funderar på att prova den ikväll. Jag hade inte tid med det igår då det var bråttom ut på förkrök.

Det var festligheter utan dess like. Blev full som en kastrull igen och jag gjorde antagligen bort mig för hela stället. Men men man ska inte ångra för mkt i livet, då kommer man ständigt ha en påminnande magvärk.

    




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Du kom ner och låste upp i porten. Jag berusad. Du nykter. Tillsammans joggade vi upp för alla trappor för att så snabbt som möjligt få göra det vi längtat efter hela kvällen.

Du hånglar upp mig innanför dörren och det pirrar i hela kroppen.
Mellan benen känner jag hur dina underbara kyssar gör mig våtare och våtare.
Stånd fick du redan när du fick smset om att jag var sugen.

Vi sliter i kläderna fast beslutade om att de ska av. Rubbet.
Hans kofta, min klänning, hans t.shirt, mina strumpbyxor, hans mjukisar, min bh, hans kalsonger och tillsist mina trosor.
Nakna hånglar vi och utforskar varandras kroppar med hungrande fingrar.
Jag sätter mig på knä i hallen, tar din kuk i munnen och suger den.

Efter det tar du min hand. Leder mig mot sängen.
Du går baklänges medan du beundrar min nakenhet.
Väl vid sängen puttar jag ner dig och bestiger din darrande kropp.
Jag sätter mig gränsle över din nu spränghårda kuk.
Jag låter dig glida in i min våthet och jag hör på ditt stön att du längtat.

Efter ett litet tag böjer jag mig ner över dig och mina läppar snuddar vid din hals medan jag viskar i ditt öra att jag vill ha dig inatt. Jag slickar och kysser din hals.
Du är fortfarande i mig och dina händer smeker min rumpa.
Jag viskar igen: "Jag vill att du knullar mig hårt bakifrån.."

Du tar ett fast tag om min rumpa och slingrar dig ur mina bens grepp om din kropp.
Jag får en glimt av den våta och fantastiska kuken för ett kort ögonblick och kåtheten ökar.
Du ställer dig bakom mig med mig på alla fyra i sängen och med dig stående på golvet.

Du tar kuken och stoppar in den i min nu mycket våta fitta.
Med en hand vid ryggslutet och den andra på ena skinkan knullar du mig.
Den där bitterljuva smärtan som uppstår av din otroligt stora kuk rusar genom kroppen.
Jag kan inte vara tyst. Jag är så kåt och du knullar mig så skönt att jag nästintill skriker ut njutningen.

Du fuktar din tumme med ditt saliv och för in den i rumpan.
Och jag kan inte hålla mig längre. Jag kommer. Du känner hur min orgasmade fitta kramar om din kuk i stötar.
Nu är det du som inte kan hålla emot.
Du meddelar att det är dags snart och jag vänder mig genast om för att få ta den ljumna sperman i munnen.
Mot min tunga runkar du din kuk. Vi har ögonkontakt för ett ögonblick innan du kommer.
I kaskader fyller du min mun. Jag sväljer gärna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Tänk om Du hade svarat i telefonen inatt. Då hade detta mycket väl kunnat hänt.

-:Over and Out:-

PS. Pratade med en kille som läser min blogg. Han kan inte få stånd medan han tugga tuggummi. Detta tyckte jag var intressant! Så snälla kan inte ni män testa och meddela om Ni kan få stånd i samband med tuggummi tuggande? .DS

Kommentarer
Postat av: INTI

Åååh, du är så bra!

Puss

2009-05-18 @ 10:33:35
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Anonym

tänk om... vakna med grus i ögonen av det samtalet och inse först efter ett tag vad som händer, livskvalitét tror jag de kallar det.

2009-05-18 @ 20:44:03
Postat av: Vuxenskoj

Du kanske skulle kunna tänka dig att vara med....?



Greven & Grevinnan

2009-05-19 @ 21:04:15
URL: http://www.vuxenskoj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0