Paket på Posten..

09.05.15 - 21.44

Morgonen började fint.
Mottog ett sms av självaste R. Han frågade om jag ville ha kuk. Jag kunde inget annat än svara ja.
Efter några timmar gick jag på toa och upptäckte (till min STORA besvikelse) att min roliga vecka minsann inte var över..
FAN! Jag fick lov att messa om den tragiska händelsen och skrev att det fick bli en annan kväll..
Han skrev "Absolut :) Är så jävla kåt bara..". FANTASTISK som jag är skrev jag: "Ok, men kom över ändå då så suger jag av dig ;)". Svaret blev: "Du är bara FÖR bra ;)".
Men, men, men mina vänner. R fick "förhinder". Han "är på sjukhuset". Vi skulle träffas 20.00 och detta får jag 19.45..
Kan inte hjälpa att jag blir så less! Så sjukt LESS. Men det kan ju lika gärna vara sant.
Som tur är (för honom) hade jag inte setat och väntat denna gång. Jag hade just kommit hem, tagit mig en dusch och satt mig ner. Men fördjävligt var det att jag redan satt på mig mina fiiinaste "liggtrosor". Till att förbruka dem på ingenting!
Detta är jag rädd för om jag, Rockkillen och R bestämmer träff.. Fan ta honom om han bangar i sista sekunden!
Bangar han innan så är det väl så, men INTE i sista...



Fick en avi idag på posten. Det är mina "älskarinneprylar" som Sundsvall beställt åt mig. Jag kunde dock inte hämta ut dem, då han skrivit SITT namn på avin. Aaaahh karlar! Men med hans personnummer skulle det minsann gå.
Ljög ihop en liten story om att det var min bror som beställt och betalat något till mig. Jag hatar att ljuga!

Nu ska jag fortsätta min lugna - Sexlösa fredagskväll.. 
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

:)

You´re the best!

Puss!

2009-05-16 @ 23:22:20
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

INTI - Och du snäppet bättre ;)

Puss puss

2009-05-17 @ 04:07:22
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Eric

Nice blogg!

Spana in min på 6ingbg.blogspot.com



/7 Eric

2009-05-17 @ 13:02:18
URL: http://6ingbg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0