Utan Dina Andetag.

09.06.09 / 10 - 01.04

 

 

Världen fortsätter vara sådär utan dig vid min sida.
Jag hatar att jag gillar dig. Som Håkan sa: "Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"! Fast lite mildrare känslor dock. Fast jag vet som sagt att jag skulle kunna älska dig..
Det värsta i hela känsloruset är att jag deppar. Jag älskade dig i söndags, jag gillade dig igår, jag minns dig idag och förhoppningsvis glömmer jag dig imorgon. Men såfort du gör dig påmind igen kommer jag vara tillbaka.
Du är nog för fantastisk för att vara sann.

Kåtheten har domnat igen. Jag funderar över allvarligare saker än det nu. Det är omrört i grytan och på natten funderar jag på om du är värd min kärlek. Och även på hur mycket jag orkar. Men det är bara på natten. På dagen ler jag över det som vart och undrar vart det ska ta oss. På morgonen tänker jag inte ens på dig. Det har jag inte tid med.

Känns som jag kan dedikera mil av text till dig. Men det är text som du inte kommer att läsa. Flera gånger har jag tänkt tanken om jag ska ge dig adressen till min blogg. Så du kan se med egna ögon vad jag känner djupt i hjärtat. Så du kan reflektera över mina känslor. Men samtidigt vet jag inte om jag redo för att förlora dig igen. För det gjorde jag sist om bara för en liten stund. Men om du inte skulle förstå eller känna som mig skulle det då vara föralltid. Du är värd mer för mig just nu än så. Allt och alla andra känns inte lika viktiga.. tyvärr.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Dessa känslor.:)

2009-06-10 @ 08:39:27
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Bullmamman

Underbara Smojo,



Jag känner inte dig, men jag känner tyvärr igen mig i det du beskriver och går igenom. Och ärligt talat... jag tror, helt krasst, för din egen skull, att du måste klippa banden mellan dig och den där Olle helt och hållet.



Han må vara ”perfekt” i dina ögon men i mina är han inget annat än en simpel player som utnyttjar din sårbara situation (att du faktiskt HAR känslor för honom) för egen vinning skull.



Han VET att du är svag för honom och han VET att du alltid kommer tacka ja till sex just därför.



Han må vara skitsnygg och en sexgud i sängen men faktum kvarstår: han är bara intresserad av dig på ETT sätt. Du är bara någon han kan tillfredställa sig med när det passar honom. Hade han tyckt om dig det minsta skulle han inte bete sig som han faktiskt gör. Då skulle han behandla dig med RESPEKT och inte bara komma och gå som han själv vill.

Han är BARA ute efter sex. Idag, imorgon och om två år. Att du ger ditt tysta medgivande till det hjälper dig INTE.



För ditt eget bästa måste du därför sätta gränser! Du är en fullvuxen, självständig kvinna med gott självförtroende som VET att du förtjänar att vara i en relation med en man som ger ALLT. Kan/vill han inte ge dig det, så OTUR för honom.



Nöj dig inte med brödsmulorna, Smojo. För du är värd HELA bageriet. =)



Ta hand om dig.

2009-06-10 @ 15:17:41
Postat av: Smojo

M - Ja, det är fantastiskt och hårt på samma gång.



Bullmamman - jag förstår helt och hållet vad du menar med det du skriver. Men jag kan tyvärr inte beskylla honom för något då vår överrenskommelse från början enbart var i sexuellt syfte. Och faktum är att jag säger mer nej än ja till honom. Dessutom är han en ärlig man som berättar hur läget är. Han är ärligare mot mig än jag mot honom. Jag kommer inte släppa honom.. ännu! Men tack så hjärtligt för din omtanke och till ditt lugn kan jag berätta att jag är fullt medveten om vad jag håller på med. Idag är han inte lika viktig som igår :) Kram på dig

2009-06-10 @ 17:17:09
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0