Snart.

09.06.23 / 24 - 00.39



Vaknade av ett sms. Ett sms från en kille som (trots allt) betyder mycket för mig. Iallafall i sexuellt syfte. Det var ingen mindre än herr R som frågade vad jag hade för mig. Eftersom jag sov innan men då vaknade skrev jag att jag låg i min säng och snart skulle till jobbet. Han frågade hur länge jag jobbar osv. Med mycket knep och knåp bestämde vi halvt som halvt att vi skulle ses imorgon.

Han skrev att han ville dominera mig. Han vill be mig om saker och att jag lyder. Han skrev att han skulle ge mig minst lika mycket som han beodrade mig om. Han skrev att han skulle knulla skiten ur mig. Och det mina vänner. Det behöver jag just nu. Han skrev om sina fantasier. De innefattar att jag ska ta hans kuk så långt in jag kan och att jag ska krypa fram mot honom och suga hans kuk och det handlar om hans dröm om "golden showers". Som jag sagt innan har jag inget emot "golden showers". Men det ger mig inte heller något. Jag tycker varker bu eller bä om dem.

Det enda som skrämmer mig lite är dominansen. Jag klarar inte (i det tillstång jag befinner mig just nu) att bli "överdominerad" som jag vill kalla det. Jag kan ta hårda tag. Jag kan ta order. Men jag måste få tillbaka minst lika mycket och jag vill inte bli kallad skällsord som "hora" eller liknande. Men det förstod han och jag tror vi är på samma linje. Iallafall verkade det så.



Men till det gottigaste..
Jag tog upp min sexdröm igen. Jag frågade honom om han hade ångrat sig eller om han fortfarande var "". Han svarade att det fortfarande var aktuellt. Detta satte sprätt på lilla Smojo som gensat smsade Rockkillen som legat på som bara den på slutet. Det vart nästintill glädjerop från honom. Han är sugen som bara den. Rockkillen vill veta om R har stor kuk. Och R vill ha nakenbilder på Rockkillens kuk. Hoppas detta går hem nu. Allt smsande slutade i en härlig nakenbild på Rockkillen där han höll för kuken. Det var inget som R ville att jag skulle dela på, han vill se kuk.
Men för mig var det ett tatuerat ögongodis. Minnet från den heta natten med Rockkillen sviker och jag minns inte ens hälften av den fantastiska skapelse han faktiskt är utan kläder. De är vackra båda två och jag kommer få tidernas hetaste trekant att minnas gott.

Rädd är jag dock. För vad som kommer efter.. Min kompis sa: "Ja, men då har du ju nästan provat allt. Vad finns då kvar?". Och det är så sant till viss del. Finns fortfarande massor med outforskad mark. Men det är sådant jag tvekar på om jag skulle klara. Sånt som jag sparat till mitt "äldre Smojo". Men till rädslan.. tänk om, tänk om jag inte kommer uppskatta vanlig sex lika mycket. Det är ständigt frågan vid sånt här. Jag vill ju inte alltid tänka tillbaka på min (förhoppningsvis) största och hetaste upplevelse. Jag vill inte sitta hemma och försöka få dem att göra om det. För jag tror att detta är en sak man gör en gång och aldrig mer (med samma personer) för att det ska få vara en speciell sak. Jag är trekants oskuld och jag är redo som bara FAN.

Har smsat ikväll med Rockkillen också.
Jag är så lyckligt lottad för att jag får ha dessa fantastiska män i mitt liv. Vad hade jag gjort utan dem?
Efter uppbrottet med Exet var de precis vad jag behövde. MUMS på Er ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: INTI

Haha, det rör på sig. :)

2009-06-24 @ 09:40:49
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

INTI - Ja, det gör ju det. Men tänk om det kunde hända snart då.. skulle ju vara 100 ggr bättre ;)

2009-06-24 @ 17:29:23
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0