Kom hit.

09.06.15 / 16 - 00.58



Kom hit.
Hångla upp mig. Säg att du vill ha mig. Slit av mina kläder. Smek mina bröst. Slicka dem varsamt och sug på mina bröstvårtor. Låt dina fingrar vandra ner för min kropp mot min fitta. Smek mina blygdläppar med retande försiktighet. Slicka det våta från dina fingrar. Kyss mig efter så jag får smaka på mig själv tillsammans med dina sköna läppar.

Låt mig klä av dig. Låt mig smeka min hand över ditt vackra bröst. Låt min hand stanna till vid magslutet. Låt den sen få vandra ner. Låt mig smeka mina fingrar försiktigt över din hårda kuk. Låt mig sedan ta den i min hand. Låt mig få smeka den medan vi kysser varandra. Låt mig sedan få smaka. Låt mig känna försatsen mot min tunga. Låt min andra hand smeka din mellangård.

Be mig lägga mig på sängen. Smek min kropp. Lägg dig med huvudet mellan mina ben. Smek min fitta med din tunga. Massera klitoris med tungspetsen. Slicka mig till jag kommer!

Låt mig få smaka på din vackra kuk. Låt mig ta så mycket jag kan i munnen. Låt min tunga slicka hela härligheten. Låt mig få smaka på försatsen. Låt mig få göra det skönt för dig.

Ta mig sen. Hårt och djupt. Knulla mig i missionären medan du kysser min hals. Ta mig sen bakifrån. Fukta ett finger med din saliv. Ta samma finger och penetrera min anal medan du knullar mig. Jag vill komma igen. Jag kommer alltid skönast när jag har dig i båda hålen.

Sen vill jag avsluta med att suga dig skönt i kombination med att runka. Runka dig med mycket saliv. Vått och gott. Vill ha ditt ollon mot min tunga när du kommer. Känna din kuk krampa ur din härliga sperma. Få den i min mun. Känna den rinna i min mungipa. Jag vill smaka dig nu. Kom hit.

Nu är det natt.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Sheila

Svar: Klarar det inte? På vilket sätt då? För mig att göra det krävs en kvinna, en partner in crime så att säga. ;) Annars går det inte, och någon sådan har jag inte just nu. :P

2009-06-16 @ 09:17:42
URL: http://myladysheila.blogspot.com/
Postat av: M

Hade inte tvekat om jag fått detta mail från någon som jag känner, och bad mig detta.:)

2009-06-16 @ 10:51:54
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: samborombom

Åååh, smojo, JA!

2009-06-16 @ 12:00:27
Postat av: Smojo

Sheila - Ditt svar finns på din blogg ;)



M - Skönt att höra :) Kanske även värt att veta? ;)



Samborombom - Jaha, när kommer du då? ;)

2009-06-16 @ 21:21:43
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: M

Sv.Tack ska du ha.:)



Klart värt att veta.

2009-06-16 @ 22:03:11
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Sheila

Svarar här jag också: Jag är lite tveksam till den biten själv, men jag vill så gärna prova, jag vet ju trots allt inte.. ;) Men alla är vi ju olika som tur är.

2009-06-16 @ 23:38:11
URL: http://myladysheila.blogspot.com/
Postat av: samborombom

då och då;)

2009-06-17 @ 08:36:55
Postat av: Smojo

M - Så lite så.

Hääärligt ;)



Sheila - Jo, det vore väl fy fan om alla var lika?? Haha.



Samborombom - Meeeeeeen kom hit då och kom ;)

2009-06-22 @ 12:19:54
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0