Slickad.

09.06.13 - 23.51



Igår blev jag slickad i rumpan. Och VERKLIGEN bokstavligen talat. Det var.. helt ok. Redan när han hörde av sig förstod jag att det var analsex på schemat. Tidigare har jag blivit slickad liggandes på rygg och mannen "kommit åt" analen med tungan och slickat lite extra där för att han kände reaktionen. Så var det inte igår.

Jag kom ut från stället jag var på och mötte dig vid taxin. Vi åkte hem till mig och medan jag var på toa klädde du av dig lite av kläderna. När jag kom ut låg du på min säng i endast t-shirt och boxers. Jag kände att jag hade saknat dig. Men jag tror att du saknar mig mer. Det första du gör är att klä av mig alla kläder. Ber mig sitta över ditt huvud så du kan slicka mig. Det är skönt och jag har brösten och händerna mot väggen medan din tunga vandrar genom min fitta.

Du berättar att jag är ditt mission inatt. Det är "all about Smojo". Fantastiskt måste jag säga. Efter ett tags slickande frågade han vart dildon han köpte var. Jag svarade och han hämtade den. Det blev nasty som bara den. Han bad mig att ställa mig på alla fyra och så slickade han mig i rumpan medan han hade dildon i mig och jag masserade klitoris. Det ultimata om jag bara inte vart full...

En dag (jag skulle bestämma en) ska han komma hit och vi ska leka i timmar. Kan bli hur nice som helst med flera timmar. Innan han gick frågade jag om inte han vill komma. Jag var sugen på sperma och jag var sugen på att ta det i munnen. Men han sa "Om inte du kommer.. kommer inte jag!". Bra karl. Men jag vet dock inte vad jag gjort för att förtjäna detta. Sedan jag skrev om A och egoistiska män har jag bara stött på män som vill tillfredsställa båda eller i flest fall BARA mig...
Först var det S som beslutat att han minsann skulle få mig att komma via oralsex och efter några tappra timmar gick det ju faktiskt vägen, sen har vi Olle som denhär gången frågade om jag kom eller vad han skulle göra så det blev skönt, Vi har Skåningen som viskande frågade hur det var skönast för mig att smeka mina bröst och sist har vi då.. Sundsvall som jag träffade igår..

Nu ska jag sova.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Slicka är så skönt, blir kåt av bara ordet slicka.

2009-06-15 @ 00:09:25
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: handsome ranger

Du skriver nog de allra sötaste inläggen av alla, du. =)

2009-06-15 @ 06:16:14
URL: http://handsomeranger.blogspot.com/
Postat av: samborombom

Det där lät ju helt perfekt! För ett par timmar sedan vaknade jag upp ur en dröm som såg ut EXAKT som det du beskrev, förutom det där sista om att inte komma och handen på hjärtat, jag hade nog haft svårt att motstå ditt erbjudande om jag varit där. Hatten av för Sundsvall!

2009-06-15 @ 12:20:42
Postat av: INTI

Mumsigt! :)

2009-06-15 @ 21:26:38
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Det gillas av oss kvinnor ;)



Handsome Ranger - Nu vet jag inte om du menar inläggen i min blogg eller kommentarerna i din, men jag blev i vilket fall VÄLDIGT glad att höra detta. Så tack fantastiska bloggare och detsamma till dig ;)



Samborombom - Åh så fantastiskt! Jag hade gärna haft en annorlunda avslutning, men en eloge till min Sundsvall som sagt :)



INTI - Tackar tackar! Det värmer så i hjärtat att Ni gillar :)

2009-06-15 @ 23:45:27
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0