Förvirrad!

09.06.07 - 15.29

Idag vill min fitta en sak, min hjärna en sak och hjärtat en annan. Det är så sjukt jobbigt när det måste vara så. Jag har efteryrsel sen febern, en liten liten baksmälla och ett orent samvete.
Jag behöver vägledning inom dejtingvärlden. Kan man dejta flera samtidigt och är det ok att ha sex med sina kk samtidigt som man dejtar någon? Är det rättvist att tänka mer på någon annan är den man dejtar om man som i mitt fall dejtar en enda?
Jag vet inte vart jag ska börja, men jag tar det i ördningen..


Fittan vill...
...
Ligga med Skåningen. Han sov hos mig inatt. Vi har speciella känslor jag och Skåningen. Vi har känt varandra i 9 år och jag håller med när han viskar i mitt öra att han tycker det är underbart att vi äntligen ligger i samma säng igen efter 9 år! Sen tafsar han hela natten. Eftersom jag inte ens var  i närheten av hans kaliber i fylla så var jag den som fick rannsaka oss och säga nej gång på gång. Han fick smeka mina bröst och det gjorde honom hård. Jag kände hans kuk mot mig. Vi somnade i någon timme eller två. jag vaknade av att han lade min hand på sin kuk. Den var verkligen större än jag minns den. Det var ju gött att han gjorde så på ett sätt men om man tänker på vår fortsatta vänskap kanske det inte var det smartaste draget. Jag var vuxen, smart och framförallt sjukt DUKTIG! Men som jag skrev innan var det verkligen det fittan önskade sig inatt...

Hjärnan vill...
...
Att jag ska rannsaka mig själv och kanske tänka klokt. Inte slösa bort lust och sex på onödiga möten. Tycker att jag borde lägga energin på att försöka träffa S och kanske se vad detta tar mig. Hjärnan säger även att det är dumt att blanda in andra när man dejtar någon och att ljuga är det absolut sämsta sättet att börja något med...

Hjärtat vill...
...
fortfarande ha Olle... Åh jag är helt såld. Jag vet ju nu att det inte är besvarat. Men jag kan bara inte släppa honom. Jag intalar mig gång på gång att han är borta. Men han är duktig på att göra sig påmind. Han har vart på i veckan, jag har dissat. Idag kom frågan jag inte längre kunde säga nej till. Han undrade om  jag vill sexa. Ja ja ja ja ja ja ja ja ja. Han kom hit och allt var fantastiskt! Nu kan jag inget annat än att bara minnas honom igen. Höra hans stön i örat. Känna hans doft i näsan. Känna hans smak i munnen. Minnas hans håriga bringa under min hand. Spara känslan av hans kuk mot min tunga. Känna hans upphetsade andedräkt svepa över huden. OLLE DU ÄR FANTASTISK!

Jag ska berätta mer om Olle-ligget senare, nu ska jag rösta. Puss alla.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Klurigt, men man gör det man känner är rätt. Oavsett om det är hjärtat, hjärnan,fittan. Fast djupare relation så tror jag på hjärtats röst.

2009-06-07 @ 17:24:43
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Me

Så länge du inte har en fast partner så tycker jag att man kan knulla kk medan man dejtar. Jag saknar verkligen att knulla nåt nytt. Married to long. Vill ha ny fitta eller lite sexlek på msn.

2009-06-07 @ 19:37:47
Postat av: Mindfuck

Halloj, jag har vaknat ur min vinterdvala på riktigt nu så jag tänkte titta in och säga hej. Lite svårt att avgöra vem som är vem när jag inte följt saker och ting aktivt men rent spontant så skulle jag ge S en ärlig chans haha

God jakt

/ Mindfuck

2009-06-07 @ 23:53:16
Postat av: Smojo

M - Hjärtat säger ju Olle. Och i denhär krångliga frågan är det han jag inte kan få.. Varför vet jag inte, men oavsett att han hela tiden vill ha mig naken verkar han inte vilja lika mycket som jag :(



Me - Jo, du har helt rätt. Det värsta är att jag ändå har skuldkänslor och inte kan vara 100% ärlig om det. Är folk det?



Mindfuck - Hej hej. Härligt att höra att du gett dig ut i det gröna :) Jag vet att jag borde ge S en ärlig chans, men det klickar inte lika mycket som med en viss annan... tyvärr. Ha det bra och hoppas se dig här fler gånger ;)

2009-06-08 @ 23:55:07
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: Me

Jag tror ingen e 100 % ärlig. Alla måste ha en liten hemlighet.

2009-06-09 @ 19:30:20
Postat av: Smojo

Me - Jo, det är sant. Sen har jag ju som sagt inte lovat någon något..

2009-06-09 @ 22:31:56
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0