Tänk Om.

09.06.12 / 13 - 01.11



Din blick möter min och vi vet att vi hör ihop. Vi är två av samma sort du och jag. Vi kan inte låta varandra vara mer. Det behöver hända något. Du ler och ser mig djupt i ögonen innan du nickar till som ett svar på frågan som snurrar i mitt huvud. När?

Efter ett tag går du fram mot mig. Byter några korta meningar som inte betyder något. Hela tiden ler du och ser på mig med dina vackra ögon. Jag fnissar och känner hur generad jag blir av att vara nära dig.

Nästa steg gör mig varm om kinderna. Du lutar dig ner och kysser mina läppar ömt. Undertiden låter du din hand leka med håret i min nacke. Jag smeker din rygg och trycker min varma kropp mot din. Jag kan känna hur kåt du är genom jeansen och det gör att det pirrar i hela kroppen. Jag känner hur jag blir våt av ditt sätt att kyssa mig.
Jag kan inte hålla mig längre och låter min hand passera hårdheten. Du stannar till och ryser av välbehag. Din kuk är skön. Och jag vet precis hur skön.

Det hettar till och jag känner hur du trevar efter mina bröst. Du smeker dem ömt men ändå ganska kraftfullt av upphetsning. Jag stönar till och sliter av dig t-shirten. Jag beundrar din vackert håriga och manliga bringa. Jag tar min hand och drar den över din nakna överkropp samtidigt som jag bara blir våtare.
Du klär av mig tröjan och knäpper upp min bh. Sen tar du mina bröst i dina händer och klämmer till dem medan du beundrar dem. du böjer dig ner mot dem och tar min styva bröstvårta i munnen. Du går ner på knä framför mig och knäpper upp mina jeans och låter dem falla till golvet. Du kysser min mage och drar sakta ner trosorna.
Tryckt mot en vägg slickar du mig skönt och länge. Det enda jag kan göra nu är att njuta fullt ut. Och det gör jag, tills klimax når mig och jag inte kan hålla det inne. Jag stönar ut i en skön orgasm.



Du ställer dig sedan upp och kysser mina läppar. Jag känner min egen söta smak i munnen samtidigt som du kysser mig djupt. Medan vi kysser varandra hetsigt knäpper jag upp dina jeans och trycker ner dig mot sängen.
Där klär jag av dig naken. Din kuk är stor och hård. Precis som jag minns den.
Jag tar den i min mun och suger dig djupt. Så djupt att den blir alldeles våt av mitt saliv. Undertiden arbetar höger handen upp och ner i takt med min mun. Min vänstra hand masserar mellangården och pungen samtidigt.

Avslutningen är fantastisk. Din kuk i mig. Knullandes. Dina läppar kysser mina och jag njuter i fulla drag. Jag känner att du är nära och jag vill svälja din kroppsljumna sperma. Du tar ut kuken och jag tar den i min mun medan jag runkar dig till utlösning. Det är helt otroligt vad du smakar bra.

Jag vill ha dig mer än något annat just nu. Du är fantastisk!


Nu är det nattstund.
-:Over and Out:-


Kommentarer
Postat av: M

Detta gilla jag. Efter att ha stått i dörren en hel kväll så känner jag hur varm jag blir sakta men säkert av denna text. Tack så förbannat mycket.:)

2009-06-13 @ 03:07:37
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Men det var ju så lite så ;)

2009-06-13 @ 08:38:24
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0