Fan.

09.06.22 - 23.30



Är man liggsugen eller. Pratade med Olle tidigare idag och bestämde att vi kanske skulle ta och ligga lite. Han skulle till någon kompis och sen höra av sig. Det slutade med att han inte orkade. FAN. Jag är så sjuuuukt kåt nu.
Kom hem från en kortare resa. Det första jag gjorde (vilket jag planerat heeela vägen hem) var att onanera. Jag som i vanliga fall har ganska svårt för att komma och det i de flesta fallen kan behöva filmer för att det ska gå blev själv förvånad när det gick på två sekunder.

Jag behöver honom. Jag hatar att jag gör det. Mitt hjärta gråter efter honom. Och det enda jag kan göra är att sitta och vänta. Det värsta i senariot är att jag väntar på någon som aldrig kommer bli min. Inte på de villkor jag vill och inte med det jag har idag. Jag vet inte vad det är jag måste göra för att han ska vilja ha mig, men jag vet ju att jag inte är hans typ. Hur mycket jag än vill vara det så skulle det ta oändlig tid för att bli det. OM jag ens skulle vilja det. Jag vill ju att han ska älska mig för den jag är idag.

FAN.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Tålamod bloggkollega.:)

2009-06-23 @ 00:09:35
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: INTI

Fan det går inte riktigt din väg just nu. Hoppas du får till det snart. :)

Kram!

2009-06-23 @ 14:17:32
URL: http://sexochsingel.blogspot.com
Postat av: Smojo

M & INTI - Nuså killar börjar det släppa lite. Inte på Olle-fronten, men jag skådar ligg i sikte ;) OCH jag kommer blogga om det sen.. Håll till godo med detta sålänge! Puss o Kram till Er.

2009-06-23 @ 21:03:56
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0