Avslut..

09.06.11 - 23.35



Är det något jag verkligen hatar så är det att "dumpa" någon. Det är värre än att själv bli det i min värld. Jag gjorde det idag. Efter övervägan i veckor och några väl valda ord från en vän insåg jag att jag höll på att begå ett stort misstag. Ett misstag vad det gäller min framtid.
Jag har alltid (sålänge jag kan minnas) hatat fenomenet att avsluta något som man själv vart en del av att startat. Jag hatar att såra någon annans känslor..
Låg igår och funderade och insåg att jag många gånger i mitt liv vart tillsammans eller dejtat män som jag inte känner något för. Eller rättare sagt inte känner rätt för.

Jag suckade igår när jag tog emot samtalet. Jag fick ångest när han frågade om han fick sova här inatt. Jag kände bara att jag ville hitta på en bra ursäkt till att slippa kyssas, kramas och sexa. Det är inte så det ska vara när man dejtar.
Han är en toppen-kille verkligen, men inte min toppen-kille. Min kompis sa: "Smojo, du har pratat mer om Olle de senaste 2 dagarna än du pratat om S på 2 veckor..". Då gick det upp ett ljus för mig. Livet är alldeles för kort för att slösa bort på någon jag vet att jag aldrig kommer bli kär i. Och framförallt är det absolut inte rättvist mot honom att jag går runt och fantiserar och ligger med andra män samtidigt som han bygger upp starka känslor för mig.

Så jag messade (feg som jag är) att jag inte ville ses ikväll och inte heller mer över huvudtaget. Jag skrev att jag var jätteledsen för det och att han gärna fick höra av sig om han ville ha en förklaring. Det lät mkt bättre än det ser ut här, men av anonymitetsskäl vill jag inte visa de exakta orden.
Glad blev jag när han tog det som en man och svarade att det var väldigt tråkigt och att han verkligen gillade mig. Han skrev att han skulle sakna mig men att ingen kan styra över känslor så detta är nog det bästa i slutändan.

Jag behöver hitta någon som kan få mig att glömma Olle eller få mig att glömma honom. Eller kanske tillochmed försöka med alla medel att vinna hans hjärta..(!) Undrar hur lång tid jag har på mig..

Så tillsist..
Tack S för den korta men trevliga tiden! Du är en fantastisk kille, men inte min typ bara. Jag kommer sakna samtalen för som vän tror jag att jag fullkomligt skulle älska dig! Hoppas du hittar det/den du söker. Må gott.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Ja, du gjorde rätt. Man kan inte satsa på en kärlek 100 om man dejtar andra under tiden. Finns ingen logik i det. Sen avsluta på sms. Ja, vet inte om det är något att ta efter. Men tur att han tog det bra. Kram!

2009-06-12 @ 00:38:44
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Jo, jag känner att det var till det bästa. Jadu, det där med sms. Det var komplicerat och jag var nästan tvungen. Han var på jobbet och jag vet att han inte kan prata då, vi skulle ses på kvällen och jag ville ge honom en chans att kunna ändra sina planer.. så det fick bli sms. Tyvärr.

2009-06-13 @ 08:37:26
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0