Oskuldsminnen.

09.06.24



Jag satt och kikade runt på facebook. Och där mitt på skärmen ser jag namnet på den rara killen som tog min oskuld. Vi var bara tillsammans en väldigt kort stund han och jag. Men det var tillräckligt för att sno mer än min oskuld. Det är som om man binder ett speciellt band till den mannen för resten av livet. Det var första gången för oss båda. Vi var ju unga och jag nästan helt ovetandes vad det gäller sex. Men jag har aldrig träffat en kille som vart så galet förälskad i mig. Han avgudade varenda centimeter av min kropp och varenda tanke och känsla innuti. Han älskade att jag var självsäker och ung. Han älskade mig.
Det var som sagt en kort stund, men hans kärlek till mig fanns kvar efter sveket. Efter förhållandet på tre år han hade med någon annan. Om jag skulle gissa rätt då älskar en del av honom mig fortfarande.
Jag känner ett band, men det är inte kärlek så stark som hans. Men jag har ett behov av att lära känna honom igen. Ett behov av att lämna tillbaka delen av hans hjärta som jag en gång stal. Jag har ett behov av att känna hans armar om mig. Så på gott och ont skickade jag iväg en vänförfrågan. Om han fortfarande är arg på mig kommer han ignorera mig. Om han har någon annan kommer han troligtvis också göra det. Annars kommer han nog bli vän med mig för att visa att jag inte rörde till allt för mycket och att han klarar sig utmärkt utan mig i sitt liv.

Jag hoppas att han vill vara vän med mig. Jag hoppas att han skriver till mig. Och jag hoppas att han skulle uppskatta om jag skrev till honom. Och att tillägga: HAN ÄR HUR SÖT SOM HELST PÅ SIN PRESENTATIONSBILD!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Minnen är trevliga. Sen så låter det spännande med ditt projekt.:)

2009-06-24 @ 20:59:25
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Verkligen! Ja projektet ska nog snart bli av.. ska bli fantastiskt!

2009-06-25 @ 12:38:34
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0