Nu Kan Du Få Mig Så Lätt.

09.06.22 - 11.17

Midsommaren står mig upp över öronen. Det har vart mkt trevligt. Många gamla återseenden. En del alkohol. Men sjukt dåligt med ligga för min del. Det är trist men ändå väntat. Alla de som jag träffade i helgen är gamla klasskompisar, gamla tonårsförälskelser och ett och annat tonårsligg. Men det är skojigt med nostalgi.

Jag är så otroligt sugen på att ha Olles kuk i mig. Så jäkla sugen att jag funderat på det hela helgen. Kunde inte hålla mina små söta fingrar ifrån mobilen i helgen, men jag lyckades hejda mig när det kommer till Olle. Vilken tur :)



Helgens dänga blir med här så skriver jag mer sen när kreativiteten är mer på topp!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du får en fin dag i solen. Inte trodde jag att du skulle bli lottlös på midsommar.:)

2009-06-22 @ 11:38:34
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Den ska bli underbar. Nä men det trodde jag. Har blivit äldre, kräsnare och inte alls lika kåt som för någon månad sen.. inte alls bra dethär..

2009-06-22 @ 12:21:54
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0