Kåt.

09.06.24 - 16.28



Haft en otroligt het morgon och dag. Nog för att den kunnat varit ännu hetare men det var hett nog vill jag lova. Vaknade gott i morse med i form av ett samtal från herr Rockkille. Han vill mest bara snick snacka. Men var även ute efter lite het info om mig och R. Det börjar hetta till nu.
Vi mailade och smsade resten av dagen. Det var mail om var, när och hur. Hur vi skulle göra det. Vem som skulle göra vad. Vad vi fantiserade om att göra. Samtidigt messade jag med R och det är så härligt tillåtet i denna lek. JAG som hade kontakt med båda blev inte lite kåt av allt som skedde. Jag låg med en hand innanför trosan hela tiden.
Det var bilder som skickades fram och tillbaka. Sexiga kukbilder som fick mig att tända på alla cylindrar. Jag fullkomligt älskar kuk. Det är så fantastiskt!

Rockkillen ville att vi tre skulle åka och bada tillsammans medan vi lär känna varandra. Men jag vet ju att R inte vill det och jag vet också att han inte kan det. Så jag sa till Rockkillen att det blir lite svårt att ordna det. Då frågade han om inte han och jag skulle dra vår kos mot något nudistbad och kolla på "utsikten". Det vore ju gött som bara den. Och med honom. Hur ska jag kunna hålla fingrarna i styr?

Sommaren är här med allt hett den har att erbjuda. And I love it!
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: Me

Ojoj, trekant på g. Inte illa. När ses vi på msn då?

så att vi kan lära känna varann lite. Kram på dej.

2009-06-24 @ 17:06:00
Postat av: Smojo

Me - Jadu, det har inte blivit mkt msn på slutet. Kanske ska ge sig på det senare. Oftast nattetid dock.. så du vet ;)

2009-06-24 @ 17:31:06
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: BA

härligt inlägg och jag har full förståelse för att du blev tok kåt L



Vem hade inte blivit det av dessa sms kontakter med bilder, text, fantasier och härlig varm skön sommar....



Keep it up sounds like you got it going....



BA

2009-06-29 @ 20:46:26
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Ja, det är helt äverväldigande och otroligt upphetsande.. Mums.

2009-07-01 @ 01:52:37
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0