Jag vill inte vara din "älskarinna" mer..

09.07.14 / 15 - 00.43



Skäms på mig! Jag har vart upptagen, disträ och på dåligt humör. Allt har gått segt med Huliganen och jag hade gett upp hoppet om honom. Tills.. idag. Han ringde oväntat. Jag kunde inte ta samtalet. Han pratade in på mobilsvar med sin fantastiska röst och dialekt. Jag hörde knappt vad han sa. Det är sällan jag gör det. Jag njuter mest av den brittiska engelskan som alltför ofta blandas med ord som fuck, lads, pints, luv och hun. Trodde inte att ett språk kunde trollbinda mig så. Jag är nog lite bättre än medel vad det gäller engelska språket, men jag blir kass när jag pratar med honom. Får tunghäfta och stammar. Låter som jag är 15 år och tror att vi är ihop. Jag vill bara träffa honom så han kan se att jag inte alls är så tråkig som jag antagligen låter i telefonen..

I lördags var det knulldags igen. Det blir ingen månskenshistoria ang det mötet. Det sög!
Jag hämtade Sundsvall vid en krog med taxi. Han stod där med några tjejer. Ibland avskyr jag svartsjuka tjejer. Det här kändes som ett sådant tillfälle.. Min taxi svängde upp bredvid dem. Jag öppnade dörren och ropade efter honom. En av tjejerna sa "Någon ropar på dig" I efterhand har det slagit mig att de trodde att jag var hans tjej.. När hon uppfattade att det inte var fallet sa hon (nedlåtande såklart) "Tro inte att du kommer få något, han är praktiskt taget gift!". Jag kunde inte låta bli, så jag svarade "Jo, jag vet det. Jag är hans kusin". Hon verklade tycka att det var alldeles ypperligt och de hånglade! Vad hände? Framför mig. Jag, som INTE hade lust att betala denna taxi satt kvar i den lilla sekunden det pågick och var sur som en fyllecitron när han satte sig i bilen.
Han gnällde och frågade varför jag var så sur. Varför jag var så svartsjuk mm. Jag kollade på honom som om han var dum i huvudet (vilket han iof var just då) och sa "Jag är inte ett dugg svartsjuk, jag är bara förbannad på din orespekt för mig". Han bönade och bad med fraser som "men du är min enda älskarinna", "på tre år har det bara varit du och min sambo", "jag ligger inte med massa andra". Jag kände att det var dax för en förklaring. Så jag berättade att jag kräver respekt och att jag inte är ett dugg svartsjuk. Sa att han fick ligga med hur många han vill, men helst inte inför mig.. Han fattade galoppen och vi la ner. Jag ville bara knulla.

Väl hos mig slickade han mig. Överallt bokstavligttalat. Han gillar rumpa den där Sundsvallskillen. Men han gillar även öl. Vilket innebär att han var fumlig, osmidig och uttråkande. Jag tröttnade och.. ja, jag somnade. Han blev förbannad för det. Och för att han aldrig är tillräcklig för att få mig att komma. Jag sa att jag är komplicerad och full och att han borde veta nu att jag nästan aldrig kommer på fyllan. Han kände sig dålig och kuken slaknade.. Det roliga var över och jag sa att jag skulle sova och att han fick åka. Jag orkar inte boosta hans självförtroende när han spelar martyr. Måste jag det? Jag har nog med att boosta mitt eget. Dessutom har jag dissat många, bra ligg för honom. Det här var nog sista fylleknullet med Sundsvall!

Nu ska jag sova. God natt alla fina.
-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: M

Man hör bara på namnet Sundsvall.:)

2009-07-15 @ 12:01:15
URL: http://sextankarnas.blogspot.com
Postat av: Smojo

M - Det är nog det som hållit mig kvar snarare.. Norrland.. mmmmmm. :D

2009-07-15 @ 23:49:43
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: BA

Hur tråkigt som helst och kanske något respektlöst, men det går väl att lösa med namnbyte på honom samt att du/ni kan prata igenom vad som gäller L

2009-07-16 @ 10:02:22
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Jag tror tyvärr att Sundsvallssagan är över. Det var det iofs redan innan den började eftersom han är förlovad, men jag har tröttnat och känner mig inte ett dugg intresserad längre..

2009-07-16 @ 21:25:36
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0