Huliganen.

09.07.01 - 23.35



Jag har ännu en gång blivit besatt. Denna gången är det Huliganen från Manchester (!). Om jag bara kunde styra gudakrafter. Om jag bara kunde trolla. Eller om jag bara kunde ändra förhållandena. Hans sms är förtrollade och jag kollar på telefonen hela tiden efter ännu ett mess.

Han kommer hit. Han hånglar upp mig mot väggen. Håller ett fast grepp om min nacke medan han tokkysser mig sensuellt. Och jag känner hur jag blir våt.
Jag vill bara ha mer och mer. Och kan inte hålla mig från att ta ett fast grepp om hans hårda kuk. Han reagerar förvånat på mitt raka initiativ och kysser mig mer intensivt än innan. Han viskar i mitt öra att han vill slicka mig till orgasm. Jag stönar till och drar med mig honom till sängen. Där tar jag av byxorna som skyler hans vackra kuk. Ställer mig på alla fyra och tar hans kuk i min mun. Jag slickar först på ollonet medan han stönar av upphetsning. Sen tar jag den så djupt i min hals att tjockt saliv dränker hans kuk. Med saliven runkar jag honom medan jag slickar och suger lätt på pungen. Jag masserar med andra handen i mellangården och han njuter bara mer och mer.

Efter ett tag tar han ut kuken ur min mun och ber mig med sin sexiga dialekt att lägga mig ner på rygg. Han utforskar mina bröst med tunga och händer samtidigt som han klär av mig helt naken.
Han kysser mina trånande läppar, min hals, min mage och tillsist min längtande fitta. Det är redan otroligt vått och han slickar mig med entusiasm tills jag kommer i en underbar orgasm.

Jag viskar i hans öra att jag vill ha hans hårda, vackra kuk i mig med detsamma. Han penetrerar mig i missionären och det går en behaglig rysning genom hela min kropp av att äntligen få ha honom i mig. Han knullar mig manligt och vant. Jag vill ha honom bakom mig med kuken i min våta fitta och hans finger i min bak. Han knullar mig hårt och länge och jag kommer ännu en gång av hans fantastiska behandling.

När han kommer sker det i min mun. Jag tar varenda droppe av den stora satsen som jag sedan sväljer. Han älskar att se det och kysser mig direkt efteråt.

På morgonen tar vi en dusch tillsammans. Och i duschen ställer jag mig på knä framför honom medan vattnet rinner över mig och hans fantastiska kropp. Där i duschen suger jag honom tills han kommer över mina bröst. Allt för att han ska få det lika fantastiskt som jag hade natten innan.

Detta är vad jag drömmer om. Vad jag fantiserar om när jag onanerar. Jag är besatt och helt beslutad över att träffa denna manliga människa igen. Försöker glömma att han faktiskt är en bråkstake på fotbollsevengemang.. För jag vill bara ha hans kropp, närhet och kärlek.

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Vilken härlig dröm/fantasi och jag hoppas du får uppleva det snart med honom...... L trots hans tvivelaktiga leverne i övrigt....



Tjoooo

2009-07-02 @ 18:35:46
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Åh jag hoppas också :)

2009-07-02 @ 21:19:08
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: samborombom

wow, om jag ändå vore en huligan i drömmarnas rike. Skulle tom kunna bry mig om vilka som vinner nästa derby om det där var vad som väntade, om så bara att få drömma det och tro på det.

2009-07-04 @ 04:29:43
Postat av: Smojo

Samborombom - Om dig har jag en annan dröm.. Den kanske kommer upp på bloggen sen, den tillhör ju detta forum ;)

2009-07-06 @ 18:11:38
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: saborombom

säger du det? seså, drömmar är till för att delas;)

2009-07-08 @ 21:51:56
Postat av: Smojo

Samborombom - Jag ska dela med mig. Jag lovar och du kommer få veta när jag gör det ;)

2009-07-11 @ 00:12:19
URL: http://smojo.blogg.se/
Postat av: samborombom

Det känns tryggt att höra. Håller alla sinnen öppna för att märka något;)

2009-07-13 @ 12:49:01
Postat av: Smojo

Samborombom - ;)

2009-07-15 @ 00:20:18
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0