Håll Knullet Varmt.

09.07.27 - 23.52


Igår kom vi. Du kom in. Jag reagerade och tog kontakt. Jag lät dig veta vad jag hade trånat efter. Du lät mig veta vad du tänkt på. Din kuk mot min tunga. Jag vill suga den djupt. Du frestar mig med oralsex och ja, jag vill komma när du slickar mig. Utomhus eller inomhus, det gör detsamma. Bara att få känna din tyngd över min nakna kropp kan stilla mitt begär. Ett begär som ej kan beskrivas med ord. Det måste upplevas. Du måste känna vad jag känner. Du kan känna med din hand, för du gör mig våt bara av blotta tanken. Du skulle känna i min trosa vad jag innerligt vill. Med ett finger känner jag min våthet och låter dig gärna smaka. För att du ber om det och för att jag gillar det. Så långt bort, men ändå så nära. Jag vill, när ska vi?



Igår plingade det till i mobilen. Det var ingen mindre än Huliganen som gjorde sig påmind. Troligtvis för full för sitt eget bästa. För det är väl det engelsmän gör? Dricker öl alltså. Jag tror det om huliganer. Det var skönt att han hörde av sig igen. Det var han sist och nu använde han sig av den välprövade "3 dagars regeln". Mycket bra drag. Tre dagar är perfekt. Perfekt för att mottagaren har lagom slutat tråna, mottagaren blir en smula överraskad, mottagaren får veta att denne fortfarande finns i den andres tankar men absolut bäst av allt: Mottagaren har inte hunnit glömma. Det är såhär Olle spelar, fast vi skulle då byta ut tre dagar mot en vecka. Det är hållbart i en kk-relation. För att återgå till tidigare nämnt uttryck: Håll knullet varmt!

För mig är det dock rätt kallt på knullfronten. Men jag hoppas att det ändras inom kort. Ärligt talat så tror jag till 90% att det gör det. Helgen har lysande utsikter! Jag har fått erbjudandet men jag håller mig ett tag till. Känner att jag behöver vara sådär superkåt. Så jag exploderar i mutipla orgasmer av ren beröring. Som det ser ut nu skulle en kyss kanske få igång det. Kan nog inte minnas när jag hade sex senast.. Eller jo, nu minns jag... Sundsvall. Men jag kan inte riktigt minnas när jag hade BRA sex senast. Inte för att jag inte haft möjlighet, utan mest för att jag har valt det så. Jag har inte vart så sugen.. men nu börjar det killa i de nedre regonerna.

Nu är det natt gott folk.
-:Over and Out:-

Alla Ni som läst hit: Nu finns jag på twitter :) Smojo82 var namnet.

Kommentarer
Postat av: BA

Härligt inlägg... låter som du bygger upp en sexuell känsla som kommer vara svår att slå L



Bara hoppas helgen spädde på kåtheten och att du snart får explodera........

2009-07-28 @ 10:38:09
URL: http://6inshtlm.blogspot.com
Postat av: Smojo

BA - Den kommer bli svårslagen. Bara jag inte hoppas för mkt nu..



Jag kommer få explodera.. hoppas jag :)

2009-07-29 @ 00:44:28
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0