Funderingar.

09.07.20 / 21 - 01.49



Precis just nu finns det bara en man i mitt huvud. Det är Huliganen.. han är omöjlig att få. Just därför envisas hans namn, nummer och dialekt med att överta all koncentration för mig som jag annars borde lägga på annat.
Jag tänker, analyserar och klurar. Mest på vad han känner för mig. Är det inte sjukt? Jag tycker nog det. Han tar upp sån tid och jag bryr mig så mkt om vad han tycker att jag spyr snart. Efter att ha träffats EN GÅNG!

Jag vill inte att han ska vara en kvinnokarl, jag vill att han flyttar hit (eller jag dit). Jag vill ha hans nakna kropp nära min och jag vill ha hans kuk i mig. Ju mer jag funderar på det ju mer hungrar jag efter hans kuk. Den var så skön att hålla. Den var så hård och len. Jag har glömt att nämna det i allt kuksnack.. men jag ÄLSKAR när en kuk har förhuden uppdragen och man drar fingret försiktigt uppåt och känner hur len den är. Man vill bara lägga kinden emot eller låta läpparna känna. Läpparna är känsliga och känner lenheten fantastiskt bra.

En gång somnade jag med min dåvarande pojkväns kuk i mig. Det var en underbar känsla..
Godnatt

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: BA

Förstår dig och håller med lite knäpp är man när det blir så intensivt i hjärnan, kroppen och själen för att få en annan person, även fast det egentligen inte finns något stabilt att ta på, kanske det som lockar... hmmm



Hur som så hoppas jag du kan göra det du behöver för att antingen få en framtid i hop eller honom ur ditt system...........



Either way i wish you the best of luck and hope to read about it soon.

2009-07-21 @ 08:39:11
URL: http://6inshtlm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0