Lycklig.

09.07.02 - 22.56



Och hur glad blev inte jag när Huliganen hörde av sig igår? Vi pratade massor och gick igenom allt ännu en gång då lördagkvällen fortfarande har dimmiga moment.

Utfallet är (eftersom han är från ett annat land kan jag skriva ut detta):
Han är 10 äldre än mig (men skulle lika gärna vara typ 6 år äldre). Han är försäljare och han hatar internet och datorer. Han har vuxit ifrån Huliganbråken och fokuserar sin fritid på fotbollen i sig. Han har inga barn och han tycker väldigt mycket om mig (av det lilla han sett och hört). Han vill att jag hälsar på honom i Manchester. Han vill ta med mig på en match så jag kan se med egna ögon. Han vill bjuda mig. Och vem vill inte se en Manchester United match? Även om jag är relativt ointresserad av fotboll tycker jag att det är en av de få sporter som faktiskt är rolig att titta på så vill jag ju absolut se en hemma match med ett så stort fotbollslag!

Han är sådär lagom snuskig också. Sådär så det passar alldeles utmärkt och till och med JAG blir generad när han berättar hur hård han blir av att bara höra min röst och minnas vår natt tillsammans. Han berättar att han vill mysa för mig hela natten lång och att han vill läsa böcker för mig när jag ska sova. Att han gärna slickar mig igen eftersom han fullkomligt älskade det. Om han gillade det kan jag säga att jag TOKgillade det.

Fick frågan av en vän idag. Hon frågade om jag glömt Olle. Och när jag tänker på det är han ännu en gång inte lika viktig för mig. Men hon frågade även om jag skulle känna annorlunda om han hörde av sig. Och för att vara helt ärlig svarade jag: "Ja, antagligen". Men just nu är det någon annan som kittlar min kropp. Men det är ju inte så att allt annat är bortglömt.. Nej nej jag är fortfarande samma gamla jag. Fantiserar om en bunt män trots att en av dem är närmare mitt hjärta än andra.

Så till dagens mums. Jag fick ett sms av R idag. Han skrev "När ska du suga min kuk igen?". Rak på sak. Sånt gillas. Jag svarade "Ikväll?". Men spm vanligt är svåråtkomlig och jag får gott hålla mig till nästa vecka då han gärna ville leka lite.

Nu ska jag nog försöka få i mig lite sömn tror jag. Behövs.
God natt alla!

-:Over and Out:-

Kommentarer
Postat av: samborombom

Fantastiskt! Inte bara planerar, lever och beskriver du ett liv fullt av äventyr och underbara tankar för oss priviligerade läsare. Dessutom hittar du fina människor på glid, i samhällets mindre accepterade periferi, och lotsar heroiskt deras energi och handlingar till någonting kreativt, vackert och upphetsande för hela vårt samhälles bästa. En sann hjältinna, denne Smojo!

2009-07-04 @ 04:34:50
Postat av: Smojo

Samborombom - En av mina sanna favoriter! Tack så hjärtligt för din fina kommentar!! Sånt som får en Smojo lycklig OCH inspirerad! Ha det bra i sommar. Puss på dig!

2009-07-06 @ 18:13:12
URL: http://smojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0