Händelserik Helg..

09.01.25 - 17.45

Wow, nu har det hänt grejjer.. En helg fullspäckad med skön sex!
Det var party både fredag och lördag.

Jag hade kontakt med Sundsvall hela kvällen. Vi hade bestämt att vi skulle träffas. Han var på ett ställe och jag på ett annat. Efter ett tag bestämde vi att mötas upp på mitt ställe.
Under kvällen hade jag hunnit springa på Rockkillen, så risken att han skulle sabba allt som sist var mycket liten. Det hade redan varit "Darling", pussar och kramar och då brukar det snabbt lägga sig för honom.
Sundsvall anlände och vi tog en öl tillsammans, vi hånglade och sen kunde vi liksom inte hålla oss längre. Det vart raka vägen med taxi hem till mig.
Han började med att slicka mig. Det var väldigt skönt, men det känns som att jag kanske var lite för full för att kunna njuta i fulla drag av detta efterlängtade oralsex. Vilket var sjukt synd. Jag ångrar att jag inte höll mig nykter nog att få känna orgasmer skaka genom hela kroppen! Vi hade sex i missionären, bakifrån, ridandes, oralt och nästan analt, tills jag sa ifrån på det planet. Det var skönt, men det var liksom inte så speciellt, inte så jätte sexigt heller.. Kändes som allt var så upptrissat. Jag blev inte ens våt?! Jag som alltid blir det av lite kyssar bara.

Det jag kommer skriva nu kommer tolkas med olika intresse. Vissa kommer tycka att jag är helt hysteriskt galen på ett mycket dåligt vis. Andra på ett bra vis. Jag ser det som en handling utförd av en mycket kåt, 26årig och normal singeltjej. Jag gjorde något som de flesta män aldrig skulle tacka nej till. Jag gjorde något som jag själv skulle kunna kalla en "trekant utan att männen visste om varandra", (?!)

Efter att Sundsvall lämnat för att komma hem nyknullad till sin sambo och trolovade gjorde jag mig iordning för sängen och hade precis tagit upp min vibrerande, rosa kompis för att möjligen få den orgasm jag längtat efter pep mobilen till. Det var ett sms från V som frågade om jag kände mig lite busig.. Jag tittade på mig jälv i spegeln, där stod jag naken med en dildo i handen och var fortfarande hur kåt som helst. Jag ringde en kompis och frågade vad jag skulle göra.. Svaret blev: "Duscha, bädda rent i sängen och spraya pardym så det inte luktar knull (vilket jag ej tror det gjorde) och smsa att du är det".  Sagt och gjort och inom 40 minuter stod V utanför min dörr.
Han är het, sexig och bara sååå jäkla bra! Han är såå förbjuden, men jag kan inte hålla mig borta!!
Vi la oss i sängen och han började smeka min rygg lite lätt medans han kramade om mig. Hans händer kröp neråt mot mina rumpa och jag kände hans hårdhet mot min kropp. Jag rös då det kittlade mellan benen. "Det HÄR är äkta tändning" tänkte jag när jag jämnförde känslan jag för ett tag sen kände med Sundsvall.
Vi kysstes, smekte varandra och jag kröp under täcket ner mot hans hårda, fina kuk. Jag slickade pungen, roten och ollonet medan jag smekte hans mellangård försiktigt. Sen tog jag den i munnen djupt och lät tungan slingra runt kuken när den var i munnen och han stönade djupt. Han smekte min nacke och förde mig sakta uppåt mot sig så han kunde kyssa mina läppar. Jag låg över honom och han förde in sin kuk i mig samtidigt som han smekte klitoris. Han är så underbart skön och han fyller mig perfekt.
Jag red honom sakta och djupt samtidigt som han kysste mina styva bröstvårtor. Efter ett tag tog han tag i mig och lade sig över mig. Han slickade på mina bröst och sög på mina bröstvårtor innan han tryckte in sin hårda kuk i min väldigt våta fitta. Han kommenterade min våthet och jag blev generad. När han såg den reaktionen hos mig försäkrade han mig om att ju våtare, ju sexigare..
Det vart galet hett och vi verkligen knullade! Det var precis vad jag behövde och avslutningen satt mitt i prick. Jag har sagt det innan och jag säger det igen: Jag ÄLSKAR att suga kuk! Jag sög honom och saliven rann ner över hans kuk. Jag slickade honom häftigt på mellangården och runkade honom samtidigt. Han bokstavligen skakade. Det var en såå häftig känsla att känna hans kåthet så nära mig. Man kan säga att jag "slickade upp honom i brygga". Och jag är sjukt stolt över att ha gjort det! Han kom, i min mun, som jag önskade då han frågade vart han skulle komma. Han smakade bra den här gången. Han smakade så beskt sist, men nu smakade det ingenting egentligen.
Efteråt sa han att han aldrig fått så sköna avsug någonsin. Sant eller falsk? Spelar ingen roll. Jag vet att han njöt och det kommer jag leva länge på! Jag håller på att bli en expert på avsugningar!
På morgonen knullade vi igen. Vi hade inte sex och vi älskade inte.. vi knullade! Jag har idag bitmärken och sugmärken (?!) på halsen och blåmärken på kroppen... men det var det värt!

Lördagkvällen var fantastisk, men sexlös. Vilket absolut inte gjorde något då jag hade fått så det räckte och blev över på fredagsnatten/lördagsmorgon. Träffade en grym tjej som jag hängde med. Helt galen och helt underbar!!

Idag skulle jag haft en sexdate på morgonen.. det blev inte så! Jag ställde in.. Det var R nu igen. Av någon anledning kan jag inte släppa honom heller. Jag tror jag har svårt för att släppa folk helt enkelt. Det är ju något så sexigt med den mannen.. Kanske ska träffas ikväll.. vi får se.

47. R
Även detta ett internetragg. Vi pratade mycket sex och han ville ses så snart som möjligt. Jag tvekade lite, då han som jag nämt tidigare är rätt nasty.. så nasty att det även skrämmer mig ibland!
Han berättade om sin sambo och att vi måste träffas någonstans där det var säkert för oss båda. Jag delade fortfarande boende med Exet och hade ingen lust att ta hem någon ifall han skulle dyka upp. Det skulle inte direkt göra honom glad. Men liggställe blev ingen lätt jakt och han ville träffas snart, så vi bestämde att jag skulle komma hem till honom medan sambon var på jobbet... Galet och vågat, men så blev det. Det första han gjorde var att slicka mig skönt och länge. Hans kyssar var underbara och tungan så skön mot min klitoris och jag blev jättevåt.
Han ställde sig framför mig och jag drog ner gylfen, byxorna, kalsongerna och tog hans hårda kuk i handen medan jag slickade ollonet. Jag tog hela och sög den djupt och härligt. Han njöt i fulla drag och stoppade mig efter sett tag, då han höll på att komma.
Han vände mig om på soffan och efter att han trätt på en kondom gled han in i mig. Han stötte några gånger innan han sa "Fan" och drog ut kuken. Han kom.. verkligen för tidigt! Fan, han borde väntat på mig!

En fråga jag har till ALLA:
"Är det sexigt med tjejers våthet eller finns det någon slags gräns för hur vått som är sexigt?"

Ha det bra alla söta!
-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0