Åhhh Du...

09.01.28 / 29 - 00.17

OLLE!! Ja så exhaltisk blev jag när jag återkom från stan med ett msn meddelande från självaste Olle. Borde jag vara så? Jag hatar att han kan få mig dit han vill. Inte många karlar kan det, men fina, heta och underbara Olle kan.
Men det finns väl en i allas liv?
Aja, grejen var iallafall den att Olle hade skrivit på msn:

Olle:

sorry att jag inte svarade på ditt mess, men har haft lite för mkt runt omkring mig

Smojo:
Det är ok.

Olle:
Good. Hur e det?

Smojo:
Bara bra, själv?

Olle:

trött.. ska åka iväg imorn igen

Smojo:

ahaa, vart ska du?

Olle:

flera stopp i rad nu

Smojo:

som vart? Om jag får fråga alltså

Olle:

kiev, köpenhamn och gbg

Smojo:

härligt! När ska vi ligga då?

Olle:
när jag kommit hem

Och där var det typ bestämt att vi ska ligga. Jag vet ju att det blir av då han brukar vara sjukt kåt efter sina resor! Och äntligen får jag känna lite Olle-lovin igen. Jag drömmer drömmar på natten om hans fantastiska kuk. Den är fortfarande den vackraste jag sett. Bilden av hans hårda, stora kuk kommer aldrig lämna min näthinna, Om man får turen att leva tills man är gammal kommer jag som pensionär ligga och tänka på den medan jag ler lite i smyg.

Jag msnar med en internet flamma. Kallar honom gärna Hetingen. Han vill att jag ska komma dit och ligga lite.. jag ha ju gjort det innan och jag bangar inte på en omgång till. Kruxet är det att jag är heeelt slut och vet inte om jag verkligen vill lägga mina pengar på en knulltaxi. Det är sånt jag gör på fyllan nuförtiden.
Men det verkar kallna lite nu.. får se hur jag egentligen gör. Han är ju ett säkert kort iochmed att jag vet vad jag får.

48. A
A träffade jag på nätet (som jag tydligen gör med många av mina erövringar). Det var via en dejtingsite så vi bestämde att vi skulle gå den vanliga vägen och faktiskt dejta lite. Vi träffades på söder i stockholm och gick för att ta en öl eller två. Jag hade mina vänner i beredskap ute på ett annat ställe om det skulle gå på skit (som vanligt med oss tjejer).
Det vart ingen flopp. Jag gillade killen! Vi hade samma humor, vi drack lika mycket öl och vi pratade om allt mellan himmel och jord! Faktiskt den perfekta dejten.
Vi gick vidare och ramlade in på en kinarestaurant som var helt folktom och tog ännu en öl. Det var mysigt och han insisterade på att jag skulle sitta bredvid honom istället för mitt emot. Det blev mysigare och han kom närmare mig och la sin arm runt mig medan vi skrattade åt allt vi sa och åt vårt berusade tillstånd på första dejten.
Han frågade om jag ville följa med hem till honom och ta en drink. Visst tänkte jag å så blev det. Eller egentligen inte.. vi tog en taxi hem till honom och där hade vi sex.. Jag var så pass berusad att jag inte minns mycket av akten, men jag minns att han var fascinerad av mina stora bröst och att han först hade trott att de var silikon. Det är en fin komplimang!
Vi dejtade ett tag och han hörde av sig extremt mycket så jag var tvungen att säga ifrån. Sen blev det bättre och tillslut vart känslorna för varandra lite starkare. Vi bestämde att vi bara dejtade varandra och det gick bra ett tag tills han bestämde sig för att flytta utomlands.. Pang bom och där sprack det! Inget jag egentligen var ledsen över eftersom jag ännu inte hade kärat ner mig i karln. Men värre blev det för honom. Han hade svårt att släppa och mådde till en början ganska dåligt över allt trots att det var hans beslut, men vi hade aldrig kunnat vara tillsammans.. FÖÖÖR envisa båda två!

Nu är det antingen dags för sex hos Hetingen eller sängen..

-:Over and Out:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0