Torka Igen..

09.01.12 / 13 - 01.35

Nu är det en sån där period igen.. det är helt dött..
Jag skulle kunna göra nästan vadsomhelst för ett skönt, hårt och hett ligg med Olle..
Han har vart inne på msn idag, men vi har inte skrivit ett ord till varandra.. JÄKLA SKIT!!

På onsdag skulle Cykelkillen komma hit, nu har han plötsligt ångrat sig och kommer ev imorgon.. Hur tänkte han när han plötsligt ångrar sig? Hur i hela friden ska jag hinna städa?
Kommer han hoppas jag att han ger mig ett redigt ligg så jag inte kommer ångra mig!

Jag har egentligen ingenting att skriva, känner bara att jag är sjukt dålig på att uppdatera! Maila mig gärna om idéer vad jag ska skriva om :) Min e-mail står högst upp på min blogg!
Ni är några som läser varje dag så varför inte suga ur mig det ni helst vill veta? Ni vet även att jag svarar på alla sorters frågor :)

42. Exet
Nu är vi framme vid den personen jag dyrt och heligt lovat att aldrig skriva upp på någon slags lista.. Men nu hamnar han på en iallafall med betyg!
När jag träffade Exet hade jag vart singel läänge och inte vart sexuellt aktiv på hela 3 månader (vilket är väldigt ovanligt i min värld).
Allt började som väldigt goda vänner och kärleken smög sig på trots att han hade en flickvän när våra vägar korsades.
Tillslut var det ingen idé för mig att hålla känslorna inne längre.. jag sa som det var. Jag berättade för honom rakt ut att jag var kär i honom. Detta medförde att han i sin tur gjorde slut med sin tjej och erkände sin kärlek till mig. Något jag beundrar honom för än idag är att han aldrig var fysiskt otrogen mot sin dåvarande tjej, utan skötte allt väldigt fint genom att dumpa henne innan han inledde något sexuellt med mig. Han har alltid vart känslig och ville gå lugnt fram och inte hetsa in i något.
Vi hade väldigt bra sex jag och Exet. I början var det alltid hett och spännande. Det som avtrubbade oss lite var att första gången vi hade sex hände något, vi kände det båda i hela kroppen att det var något som inte blev som det skulle. Vi använde inte skydd och jag skulle börja äta p-piller när min mens kom.. Men den kom liksom aldrig.. När jag var 18 dagar sen testade jag positivt på graviditetstestet. Hela världen stannade och jag skrattade samtidigt som jag var så sorgsen. Vi hade redan diskuterat saken och det var inte tid för oss att bli föräldrar. Vårt förhållande var alldeles nytt, vi kände inte varandra och båda två var på helt fel plats i livet känslomässigt.
Vi genomgick en abort. Det är kanske det värsta jag har gjort i hela mitt liv och det gjorde vårt förhållande allvarlgt och sorgligt. Detta var en del av att vårt förhållnade tillslut dog. Vi var inte redo att ta detta psykiska ansvar tillsammans och ingen av oss har egentligen bearbetat detta ordentligt.

Det var den jobbiga delen av vårt sex. Men det fanns andra saker som är mer värda att ta upp i en sexblogg. Exet var den första jag hade skön analsex med. Han var den som lärde mig njuta av det förbjudna.
Han hade gjort det innan och var van. Han fick mig att slappna av och gav mig fler orgasmer än någon annan lyckats med (även och Fittslicksmannen är bra nära det betyget)!
Under de tre år vi var ett par kan jag räkna gångerna jag inte kom på en hand. Han hade även mycket idéer om att utföra såkallade "golden showers", detta låter säkert sjukt, men med rätt kille kan det vara helt ok.
Nu låter det kanske som om Exet är helt fantastisk, men så är inte fallet. Faktum är att det heta, spännande och roliga sexet tog slut efter 1,5 år och resterande sög med avhållsamhet av sex från hans sida och rutinsex som kan komma i trötta förhållanden. Slutet var förjäkligt och uppbrottet befriande för oss båda.

Natt nu, sov gott ;)

-:Over and Out:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0